Sanna Rough lägger av

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Lyssnade på ett avsnitt från Guldtands podcast där han intervjuade Sanna Rough (avsnitt 96 på Spotify för den som är intresserad. Där berättade Sanna att hon slutar med porr och att hon inte längre säljer sex. Hon tar hjälp av någon förening att sluta sälja sex dessutom.

Jag förstod tidigt att det inte skulle hålla i längden för henne trots att hon försökte göra grövre och grövre grejor. Hon har väl i princip gjort allt utom scat och barnporr. Men det är ju som dom säger, har man sett en porrfilm har man sett alla. Jag menar att som vanlig skådis kan man spela olika roller och skildra olika saker. Men ett knull i fittan eller röven eller en avsugning eller vad det nu gestaltas på film går ju inte att variera så mycket och till slut blir det inte intressant längre även om man försöker vara värst i branschen.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Lyssnade på ett avsnitt från Guldtands podcast där han intervjuade Sanna Rough (avsnitt 96 på Spotify för den som är intresserad. Där berättade Sanna att hon slutar med porr och att hon inte längre säljer sex. Hon tar hjälp av någon förening att sluta sälja sex dessutom.

Jag förstod tidigt att det inte skulle hålla i längden för henne trots att hon försökte göra grövre och grövre grejor. Hon har väl i princip gjort allt utom scat och barnporr. Men det är ju som dom säger, har man sett en porrfilm har man sett alla. Jag menar att som vanlig skådis kan man spela olika roller och skildra olika saker. Men ett knull i fittan eller röven eller en avsugning eller vad det nu gestaltas på film går ju inte att variera så mycket och till slut blir det inte intressant längre även om man försöker vara värst i branschen.

Dessutom opererade hon sönder sig totalt... En mänsklig plastdocka
 
L

Libido79

Gäst
Gillade hennes tidiga grejer och när hon gjorde en del JOIs. Hon var en av få svenska tjejer som faktiskt kunde köra ordentlig dirty talk, något som alltid varit ett skämt och överlag saknats i svensk porr!
Men de senare åren var hon helt oigenkännligt opererad och förstörd..
Hoppas det går bra för henne i framtiden, vad hon än tar sig an.
 

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Gillade hennes tidiga grejer och när hon gjorde en del JOIs. Hon var en av få svenska tjejer som faktiskt kunde köra ordentlig dirty talk, något som alltid varit ett skämt och överlag saknats i svensk porr!
Men de senare åren var hon helt oigenkännligt opererad och förstörd..
Hoppas det går bra för henne i framtiden, vad hon än tar sig an.
Hon sa i podcasten att hon tagit ut bröstimplantaten och har A-kupa numera. Sen ville hon ha ett vanligt jobb också. Lycka till med det, hon är ju hyfsat känd och har ju synts i vanlig tv också så man kan nog komma undan med att känna igen henne på en arbetsplats utan att behöva erkänna att man kollar på porr.
 

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Sen erkände hon också att allt hon gjort var inte sånt som hon tände på eller gillade utan gjorde det enbart för pengarna. Hon har ju bl.a. blivit misshandlad med en läderpiska i en film och pissad i munnen i en annan film. Och det var inte sånt som hon uppskattade efteråt förut den ekonomiska biten.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hoppas det går bra för henne, men har hon svårt att få arbete kanske hon börjar igen tyvärr. Ginger Lynn slutade men kom tillbaks, enligt henne var det pengarna.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hoppas det går bra för henne, men har hon svårt att få arbete kanske hon börjar igen tyvärr. Ginger Lynn slutade men kom tillbaks, enligt henne var det pengarna.

Svenska porrscenen är väl princip död också. Hon gör nog bättre i att göra en onlyfan istället och sen bara gör saker hon gillar.
 

LindaEP

Välbekant medlem
I början av hennes karriär hade vi kontakt på Darkside. Vi var till och med vänner där. Hon framstod då som en rak och trevlig tjej. Sedan började det bli mer och mer extremt på hennes profil och tillslut blev hon utslängd. Min uppfattning är att hon inte alls var så fräck som hon framställde sig. Var nog pengarna som lockade och viljan att vara till lags när kraven ökade från killarna. Tror hon egentligen var/är ganska skör innerst inne. Tror inte hon mådde särskilt bra andra halvan av karriären. Hoppas hon finner sig själv igen och kan få uppleva lycka. Det är hon värd.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
I början av hennes karriär hade vi kontakt på Darkside. Vi var till och med vänner där. Hon framstod då som en rak och trevlig tjej. Sedan började det bli mer och mer extremt på hennes profil och tillslut blev hon utslängd. Min uppfattning är att hon inte alls var så fräck som hon framställde sig. Var nog pengarna som lockade och viljan att vara till lags när kraven ökade från killarna. Tror hon egentligen var/är ganska skör innerst inne. Tror inte hon mådde särskilt bra andra halvan av karriären. Hoppas hon finner sig själv igen och kan få uppleva lycka. Det är hon värd.
Hon representerar nog merparten av kvinnor i den branchen. Jo, jag kollar porr emellanåt, men tycker oftast synd om tjejerna då man ofta förstår hur styrda de är... Har man hamnat i gisslet är det nog svårt att sluta.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har nog mycket med pengar att göra.
Att de njuter som en del tror att de gör är nog påhittad, i många smeker de sin klitoris kanske för lite njutning men nog för att de skall bli lite våta. Finns nog några scener när det kommer men är nog mest onani scener.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Svårt att komma i rätta stämningen när man ska onanera medan fem eller sex mer eller mindre uttråkade personer står runt om. (Regissör, kameraman, ljudkille, medhjälpare, smink- och hårfixare) Om man inte är i rätt stämning kan det vara hur svårt som helst att få orgasm, i alla fall för mig.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kan nog vara så det mesta på film är säkert fejk, men misstänker att någon kvinna kommer någon gång männen är ju svårare men finns nog mycket fejk där också.
 
Toppen