se hit tjejer

kåtis19

Medlem
Kön
Man
hej, har en liten fråga, jag undrar om ni tjejer gillar smaken av era våta musar, typ om ni slickar på era finger då ni onanerar.. väntar på många svar, puss
 

tombola

Medlem
Kön
Man
Jag hade en tjej som brukade fora in ett par fingrar i sin fitta och langsamt suga pa dem sjalv och aven fora in dom i min mun. Harligt!
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Ja gör det ibland, typ om ja precis har duschat sådär o ligger i sängen på ett lakan helt naken o leker :p

Anti-spamfilter
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Händer väl ibland, tycker smaken i sig är rätt intetsägande men det är ändå upphetsande på något vis att göra.
 
Kön
Man
min flickvän brukar ofta smaka på sig själv. hon gillar det väldigt mmkt ibland... igår smetade hon in min kuk med fittsafter innan hon sög av mej... d va sexigt
 

Benji Boy

Ny medlem
Kön
Man
Tvekar faktiskt på att alla tycker det är så mysigt men endel gillar säckert det ;)
PUSS

"Duger den inte i stjärten så ta den i munnen."
 

sexy_me

Ny medlem
Kön
Man
jag älskar att typ rid min partenr och sen suga av honom med mina fittsafter kvar... mmm. Så upphetsande!!! :p

Alltid Kåt!!! :p
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by runkaärskönt

Det verkar inte lika vanligt att killar smakar på sin egen sperma. Jag har gjort det många gånger när jag yngre. Händer även nu när jag är äldre då och då när jag är riktigt kåt.
Det är väl mest för att man inte är direkt sugen när man väl har kommit... Har smakat bara för sakens skull, men jag var ju betydligt mer upphetsad av tanken innan jag kom. [B)]:D
 
Kön
Man
Man behöver ju inte komma för att man ska få ut sats. Jag brukar nästan varje gång jag runkar låta lite sats komma ut (mer än försatsen) och använda det som glidmedel. Då brukar jag ibland smaka lite.
 

Incognito

Ny medlem
Kön
Man
Tycker det är enormt sexigt när tjejen smakar på sina egna safter. Antingen genom att föra in några fingrar en våt mus och sexigt suga och slicka av dom eller genom att exempelvis omväxlande bli knullad och suga av. När man ser hur kuken blänker av könssaft och hur hon slickar den ren, då kan man knappt hålla sig.
 
Toppen