Semesteräventyr På Kos del 1

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
Sorry för det dröjt, haft lite mycket för mig på sistone, men kommer snart.
Del 2 alltså...
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
*Flåås*
Den historien är klockren, gillar verkligen uppdelningen och allt runt omkring sexet som i sig är väldigt välskrivet... Du får det att låta oerhört underbart... Längtar hem till min fina älskling just nu... Vi har ännu inte gjort en semester resa som den här än... Det kommer nog snart, du är bäst på att motivera en sån resa!:)

Klarar mig inte utan sex!
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja nu får jag ta mig en runk blev kåt av din novell. Ser fram mot näst du skriver:D:p

Kåt runkare
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Väldigt skön novell. "Släpper loss totalt", säger du? Låter minst sagt lovande...

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Mmmm, nakna, solvarma, svettiga kåta tjejer... Har haft tältresning här under tiden. Tyget är inte fukttätt, men det torkar ju i solen.. ;)
 

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
Del 2 är på G...
MYCKET försenat tyvärr....
Sorry.
Men den som väntar på något gott...
;)

Men skicka gärna kommentarer om novellen till mig.
Alltid kul att få lite feedback.
Har ni frågor, så messa.
:)

Som sagt del 2 är snart på G.
 

kim_se

Medlem
Kön
Man
fan va härlig berättelse.. blev riktigt kåt av att läsa den.. den var som en berättelse skall vara.. beskrivande.. annars blir de ingen känsla i den.. fortsätt gärna.. ser fram emot del 2.. :p då får jag mer att fantisera om.. :D hoppas på att det blir lite mellan dig och linda osså.. :p säg till när du skrivit nästa del.. ;)

aa.. riktigt härligt.. :p
 

pettaponk

Medlem
Kön
Man
Jajjamen! Fantastisk! Det att du skriver lite mer än bara själva knullen förbättrar verklighetskänslan en hel del fortsätt med det. Är minst sagt otålig inför kommande äventyr. Att den aktuella fittan finns uppe ihörnet när man läser är ju en oerhörd lyx! Vågar man oppas på att knullbilden i ditt krypin är tagen under denna resa?

Keep up the good work, with good speed please!
 

Throb

Medlem
Kön
Man
Jäkligt skön berättelse!

Visar bara på hur sant det är att det lönar sig att släppa loss!
Du håller mig på helspänn :D hela tiden jag läser.....
 
Toppen