Senaste gången med din sambo/fru?

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår kväll, inte så mycket att skriva om förutom fantasin ja fick, ungarna var ute på aktiviteter, så fick3 timmar för oss själva, körde det vanliga racet, dusch, sen slick sug dildos analt på mig, alla ställningar typ. Men... när ja tog henne bakifrån så ringde hennes kompis på facetime, hon tryckte upptaget. Detta är sant. Men jag fantiserade ihop detta under en bråkdel av en sekund, ungefär. Hon råkar svara istället, komoisen fattar direkt, hej, vad gör ni säger hon leende, knullar säger frun, kom hit säger frun och lägger på. Ooops säger båda, och fortsätter. Ett par minuter senare hör vi, så det är här ni e, det är kompisen, hon står med uppknäppt blus ingen bh och tights. Behöver ni hjälp säger hon, gärna säger frun går fram till henne och dom kysser varandra, sen börjar dom suga mig och smeka på varandra, bkir ett härligt knull med båda, som givetvis avslutas i sann porrfilmsanda, ansiktssprut. Ja , ja vet att det är porrfilms betonat, men ja älskar verkligen att fantisera om sånt här.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Igår kväll, inte så mycket att skriva om förutom fantasin ja fick, ungarna var ute på aktiviteter, så fick3 timmar för oss själva, körde det vanliga racet, dusch, sen slick sug dildos analt på mig, alla ställningar typ. Men... när ja tog henne bakifrån så ringde hennes kompis på facetime, hon tryckte upptaget. Detta är sant. Men jag fantiserade ihop detta under en bråkdel av en sekund, ungefär. Hon råkar svara istället, komoisen fattar direkt, hej, vad gör ni säger hon leende, knullar säger frun, kom hit säger frun och lägger på. Ooops säger båda, och fortsätter. Ett par minuter senare hör vi, så det är här ni e, det är kompisen, hon står med uppknäppt blus ingen bh och tights. Behöver ni hjälp säger hon, gärna säger frun går fram till henne och dom kysser varandra, sen börjar dom suga mig och smeka på varandra, bkir ett härligt knull med båda, som givetvis avslutas i sann porrfilmsanda, ansiktssprut. Ja , ja vet att det är porrfilms betonat, men ja älskar verkligen att fantisera om sånt här.
Bortsett från fantasin så är det inte illa att du får frun att ställa upp i alla ställningar. Min fru vill helst bara ta emot liggande på rygg. Då kan hon lättast onanera samtidigt och på så vis får flera orgasmer i rad...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Märkligt att hon inte vill knulla mera när hon har så lätt att få orgasmer
Ja, det kan man tycka, men det verkar som att hon lättare får orgasm och därtill fler på rad om det går en tid emellan. Så var det i alla fall tidigare i livet. Om vi hade sex mer än en gång i veckan så fick hon sällan orgasm...
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
I gårkväll, årets första knull bortsett från nyårsnatten. Hade lagt mig när tjejen kom från toan i bara underkläder. Hon släppte ut sina härliga bröst och klev ur sina string innan hon naken gled in under täcket. Efter lite mys och hångel var jag hård och hon runkade mig sakta. Hon drog undan täcket och började suga grymt skönt. När hon tyckte det var hennes tur rullade vi runt och min tunga tog plats över hennes lite stickiga sköte. Hon smakade som alltid fantastiskt och hennes andhämtning avslöjade att hon uppskattade min behandling. Reste mig över henne och runkade några drag. Försatsen kom rinnande och jag smetade ut över hennes klitoris och gned ollonet mellan läpparna och upp över klittan ett tag. Satte slutligen ollonet mot hennes öppning och pressade mig långsamt in i henne. Vi lät båda av välbehag när jag började röra mig i henne. Växlade från att ha hennes ben på mina axlar till att luta mig över henne med kuken fortsatt stötande i henne. Hon hjälpte sig själv fortare mot orgasmen och när hon tryckte sina naglar i min nacke exploderade jag i hennes krampande fitta.
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Sambon uttryckte häromdagen en önskan om att ta med mig vår strapon då det var ett tag sedan sist. Jag är inte den som tackar nej till att bli påsatt så jag värmde upp med pluggar under dagen i väntan på att sambon skulle komma hem. Väl hemma så satte hon på mig både bakifrån och i missionären medans hon runkade mig till sprut.

Som tack så ville hon bli slickad efteråt, medans jag slickade så kände jag hur kuken började styvna igen, så det slutade med att jag satte på henne bakifrån medans hon stimulerande klitoris med en vibrator, hon kom kort efter min tumme letat sig in i hennes bakre öppning och jag sprutade en andra gång kort efter
 

Nansen

Välbekant medlem
Kön
Man
Sambon uttryckte häromdagen en önskan om att ta med mig vår strapon då det var ett tag sedan sist. Jag är inte den som tackar nej till att bli påsatt så jag värmde upp med pluggar under dagen i väntan på att sambon skulle komma hem. Väl hemma så satte hon på mig både bakifrån och i missionären medans hon runkade mig till sprut.

Som tack så ville hon bli slickad efteråt, medans jag slickade så kände jag hur kuken började styvna igen, så det slutade med att jag satte på henne bakifrån medans hon stimulerande klitoris med en vibrator, hon kom kort efter min tumme letat sig in i hennes bakre öppning och jag sprutade en andra gång kort efter
Härligt!!
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
I morse.. Vaknade stenhård och pinkenödig så fick upp och lösa det. Satte på kaffet och gick tillbaka till sängen och då var tjejen vaken. Kröp ner igen och efter lite gos märkte jag att hon var sugen. Hon drog själv av sina trosor och kröp upp över mig. Smekte hennes bröst och kropp och en hand letade sig ner till fittan. Gned handen över skötet med ett finger som gled mellan läpparna tills hon reste sig och tog min hårda kamrat i handen. Hon drog några drag innan hon satte ollonet mot öppningen och jobbade sig neråt tills hela var inne. Hon började gunga över mig och jag låg till en början bara och njöt av hennes tighta hål. Hon ökade farten och jag började smeka runt klittan med tummen. Där var söligt och halt av våra safter och hon kved av vällust.
Var sugen på att ta henne bakifrån som avslut men hon flämtade "nä sluta inte" och strax gick det för henne. Hon la sig framåt och jag fortsatte pumpa igenom hennes orgasm tills jag exploderade i henne.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår på kvällen när barnen somnat. Ingen av oss orkade något avancerat så vi körde lite gemensam onani framför porrfilm. Tog oss ungefär tre scener innan hon kom, sen hjälpte hon mig med lite sugande innan jag sprutade skönt över min egen mage. :)
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Kom hem i onsdagskväll efter jobbet,fick en kram av frun i köket som blev en kyss som följdes av skönt hånglande.Kläderna åkte av eftersom med mer skönt hånglade smekande av könen.Plötsligt låg jag på rygg över köksbordet med fruns fingrar skönt pullande min röv samtidigt som hon omväxlande sög och runkade mig till en galet skön utlösning.
 

LosRunk

Aktiv medlem
Ålder
36
Kön
Man
Var lite trött i lördags, men frun var kåt och sade att hon ville ligga. Jag sade att jag var trött men att hon kunde försöka få igång mig om hon ville. Hon drog ner byxorna på mig och började suga vilket såklart gjorde att kuken växte sig stenhård i hennes mun. Efter en stunds sugande så knullade jag henne bakifrån hårt i soffan innan vi gick in i sovrummet och hon red mig tills hon fick orgasm. Avslutade med att knulla henne i missionären tills jag sprutade i hennes fitta.
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Gemensam onanistund med sambon som blev lite mera häromdagen. Hon stimulerade klitoris med sin vibrator jag runkade kuken pressad mot hennes bakre öppning, vilken blev väldigt kladdig av all försats rätt så kvickt. Känner efter en stund hur hon börjar pressa sig mot min kuk och vips så ploppar ollonet in i baken på henne, fortsätter att runka med ollonet i hennes rumpa medans hon kör på med vibratorn. När jag märker att hon ska få en orgasm så pressar jag in hela kuken och tömmer satsen djupt samtidigt som hon får sin orgasm.

Båda var väldigt nöjda efteråt :)
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Knull med sambon för någon timme sedan. Startade med en 69 gick sen vidare till att ta henne bakifrån medans hon stimulerade klitoris med en vibrator. Började smeka hennes bakre öppning med en tumme och när den sakta glidit in fick hon orgasm. Blev en creampie rätt kvickt efteråt
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Med frun inatt. Jag hade varit ute på aw till sent. kom hem och var redigt kåt. Tog av mig alla kläder och kröp in under hennes täcke med ett redigt stånd. Hon sov så gott när jag började att ta på henne. Först gned jag kuken mot hennes trosor, riktade sedan in den så att ollonet hamnade mellan hennes ben, så att jag kunde gnida ollonet mot fittan. Hon vaknade inte av detta. Tog mig ner under täcket och drog ner trosorna över rumpan så att jag kunde dela hennes skinka och komma åt att slicka henne. När jag slickat en stund så hörde jag att hon vaknade till. Jag slutade att slicka för att höra om hon reagerade på vad jag gjort. Då säger hon, sluta inte fortsätt att slicka mig. Hon lägger sig på rygg och jag fortsätter att slicka liggandes halvvägs över hennes mage och mellan benen. Då kommer hon åt min kuk och kan runka och suga den. Hon säger efter en stund att jag vill ha dig i mig bakifrån, hon upp på alla fyra .hon sprider på röven och öppnar fittan så att jag tränger in på en stöt. Sedan kör vi på tills båda kommer och jag tömmer mig inne i fittan.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
I torsdags.. härligt spontant vardagssex. Tjejen låg och kollade telefonen när jag la mig bredvid i sängen. Gjorde ett försök och smekte henne under linnet, över magen och upp till de fria brösten. Telefonen åkte undan rätt fort och det blev smek och hångel i stället. Hon kramade kuken utanpå boxern och gled sedan ner och drog av dem. Hon tog mig i munnen och runkade och slickade ollonet och jag låg bara och njöt när hon jobbade. Hon sa nåt som det där gilla du va när hon kom upp över mig och slängde sig sen på rygg. Jag flög upp och la mig med mitt blöta ollon mot hennes öppning. Jag juckade kuken utanpå så den gled mellan läpparna och över klitoris tills hon tog och petade ner ollonet mot öppningen och jag började trycka mig in i den hala gången. Grottan välkomnade mig in i värmen när jag pressade mig djupare in för varje stöt.
Ett ganska intensivt knull i missionären tills det gick för oss bägge och jag sprutade i henne.
 
Toppen