Seriöst killar...

Clubtiqit

Ny medlem
Kön
Man
Kan inte alla som har en bild på sin kuk eller andras kukar ta bort dom omedelbart ?

Sätt dit en bild på ett hav eller liknande så de blir trevligast för alla.

Varenda tråd jag går in i så är de kuk kuk kuk och kuk.
 

muxa

Medlem
Kön
Man
Ja det är också en åsikt.
Vad tycker ni andra?

vad tycker tjejerna? Vad vill ni se hos killarnas krypin?
 

ernest

Medlem
Kön
Man
En bild av en kuk verkar kanske lite mer relevant på ett forum som heter onanera än ett hav...eller... Skulle gärna bidra med en bild av min kuk men det verkar som om bildfunktionen inte funkar just nu.
 

hallåeller

Medlem
Kön
Man
inte för att jag gillar att se kukar.. men det är en vanesak.. bara att stänga av liksom.. eller du blir nervös eftersom du tänder lite på dom och det skrämmer dig?;) jag tyckermest det är kul att sitta o mobba dom andras slickepinnar :p
 

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är väl i allra högsta grad naturligt med bilder på kukar på ett onaneraforum?
Vill man se på havet kan man leta upp ett forum med havstema - eller?
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Helt naturligt med den typen av bilder på ett forum som detta. Bilder på kukar, fittor, bröst m.m bidrar till den sköna, porriga stämning som råder här:p:love:
 
G

Guest

Gäst
Det e inte för många kukar utan för få fittor på bild här :)
 

427

Medlem
Kön
Man
Kanske du borde uppsöka något annat forum som på ett effektivare sätt tillfredsställer dina behov av hav? :D
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
det är väl upp till krypinets innehavare som bestämmer vilka bilder han/hon tycker är värda att visas upp. Jag har förstått att killar ofta är mkt stolta över sitt kön, även om det för mig inte spelar nån roll hur det ser ut, så länge det inte är vanskapta/skadade.
 
Kön
Man
Jag tycker också det är lite smått trisst att alla ska visa kuken här, det blir lite enformigt och vem fan bryr sig om någons pitt när alla ska visa upp sin? Nej, hitta på något roligare grabbar, det är min åsikt
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Jag tycker absolut att man skall ha kukbild på sin sida om man vill!
Det är ett sexuellt forum, vi pratar om sex och onani. Användare kommer hit för sen skön stund, för att bli upphetsade och tillfredställda. Många med mig blir upphetsade av att se andra killars kukar, gillar att se dom, tycker om att jämföra osv. Skulle kukbilderna försvinna skulle forumet sakta självdö. Håller med Wamboy om att det är på tok för lite fittor på bild.
Jag blir iallafall inte upphetsad och tillfredställd av en havsbild...
 

ernest

Medlem
Kön
Man
Jag tycker absolut att man skall ha kukbild på sin sida om man vill!
Det är ett sexuellt forum, vi pratar om sex och onani. Användare kommer hit för sen skön stund, för att bli upphetsade och tillfredställda. Många med mig blir upphetsade av att se andra killars kukar, gillar att se dom, tycker om att jämföra osv. Skulle kukbilderna försvinna skulle forumet sakta självdö. Håller med Wamboy om att det är på tok för lite fittor på bild.
Jag blir iallafall inte upphetsad och tillfredställd av en havsbild...

Håller helt med. Visst ska man ha kukbild på sin sida om man vill. Skulle gärna lägga ut en bild av min kuk men systemet funkar inte. Men visst borde det var fler bilder på fittor också.
 

andersredna

Medlem
Kön
Man
Så synd att att så många verkar gilla kuk bilder. För om de inte fanns här kunde man lättare sitta på typ biblan och läsa forumet. :(
 

ernest

Medlem
Kön
Man
Så synd att att så många verkar gilla kuk bilder. För om de inte fanns här kunde man lättare sitta på typ biblan och läsa forumet. :(

Jag brukar bli ganska kåt när jag läser inläggen på forumet och behöver runka. Lite svårt att göra på biblotek.
 

kåtidiot

Medlem
Kön
Man
tycker det är passande för detta forumet där de flesta diskutionerna har något med kuken att göra.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Ok...inte helt oväntat så gillar jag kuk kuk kuk i trådarna.
Jag visade kuken i min avatar för ett tag sen, men tröttnade.

Det finns ju en anledning varför det är helt vanilj för tjejer att vara frontalt nakna även i filmer som inte har XXX på fodralet, men att om man ser en frontalt naken man blir det plötsligt ett jävla liv - männen gnäller som småflickor.

Men visst, man kan diskutera vad medlemar har för avatar-bilder ute i trådarna.

Krypinet däremot, är helt och hållet stängt för diskussion. Där inne visar jag kuk så mycket jag vill, och de som kommer in dit, kommer för det mesta in bara för den sakens skull.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kukbilder är ju nåt man får räkna med här, det är ju ett sexforum.
 
Toppen