Sett partnern ha sex...

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har sett frun bli knullad en gång.
En yngre kille som kom hit. Slickade henne, knullade henne och sprutade ner henne samtidigt som jag runkade bredvid.
Fler som provat på?
Jävligt upphetsande
Låter riktigt spännande. Gör ni någon typ cuckoldgrej eller är det mer helt enkelt så att ni gillar att ta in en tredje?
 

fjompe

Ny medlem
Kön
Man
Hon som var min sambo för 8-9 sedan hade bild på när hon hade sin föregående pojkväns kuk i munnen. Jag sa inget om det alls faktiskt när hon råkade visa den, men hade jag haft bild på när jag slickat något ex så hade det garanterat blivit oväsen.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Jag och hustrun har ett underbart förhållande till sex, där vi ofta lever ut våra drömmar...
Första gången jag förstod att hon ville bli knullad av en annan man, var jag tveksam...
"Det kan ju bli bra.....
Men det kan bli väldigt fel också", resonerade jag .
Så kom dagen då det skedde...
Efter en härligt uppsluppen och frispråkig middag, hamnade vi i bubbelpoolen.
Efter ett tag började hans händer utforska min hustrus underbara kropp.
Jag kände omedelbart igen den beslöjade blicken i hennes ögon.
Samtidigt som han kåtade upp henne allt mer, kände jag en stor fascination över det som skedde framför mina ögon...
Min fru började att andas tungt och hennes tunga bröst hävdes över vattnet...
Till slut kom hon, darrande i ett långt utdraget stön...
Jag förstod att hans fingrar hade hittat rätt...
Efter badet gick de in i sovrummet....med mig som passiv åskådare.
Han lät sin tunga gå på upptäcktsfärd över hennes kropp...
Överallt sög och slickade han.
Min fru började gny och bad om att få känna hans kuk...
Men han körde resolut ner sin kuk i hennes villiga mun och lät henne suga och slicka till dess att kuken var väl insmord och redo för action...
Då bände han upp hennes ben , körde in kuken och började långsamt att knulla henne...
Vid det laget stod jag där och slets mellan viljorna att lämna rummet eller att ta fram min egen kuk och hänga på med lite eget hantverk...
Jag valde att släppa lös byxormen och snart stod jag, vilt runkande, vid sidan av min hustru och hennes älskare...
Då de närmade sig orgasm, kände jag att min egen sats brände i underlivet.
Han drog ut sin kuk och lät sin sperma spruta över min hustru som själv skalv i en häftig orgasm...
Min egen sats kluckade ut på golvet och allt blev stilla...
Jag lämnade scenen med min hustru sugande på hans kuk, för att få ännu mer av denne man.
Jag lät dem vara ifred...
Satt sedan med blandade känslor över det jag just bevittnat...
Det som kunde blivit så vansinnigt fel, kändes, trots allt, inte så tokigt.
Och på den vägen har det varit sedan dess.
Han kommer hit ibland.
Lyckligtvis är han, som jag, en frisinnad själ, så jag har också fått vara med och känna båda...
Jag förstår min hustrus fascination.
Jag känner likadant...
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och hustrun har ett underbart förhållande till sex, där vi ofta lever ut våra drömmar...
Första gången jag förstod att hon ville bli knullad av en annan man, var jag tveksam...
"Det kan ju bli bra.....
Men det kan bli väldigt fel också", resonerade jag .
Så kom dagen då det skedde...
Efter en härligt uppsluppen och frispråkig middag, hamnade vi i bubbelpoolen.
Efter ett tag började hans händer utforska min hustrus underbara kropp.
Jag kände omedelbart igen den beslöjade blicken i hennes ögon.
Samtidigt som han kåtade upp henne allt mer, kände jag en stor fascination över det som skedde framför mina ögon...
Min fru började att andas tungt och hennes tunga bröst hävdes över vattnet...
Till slut kom hon, darrande i ett långt utdraget stön...
Jag förstod att hans fingrar hade hittat rätt...
Efter badet gick de in i sovrummet....med mig som passiv åskådare.
Han lät sin tunga gå på upptäcktsfärd över hennes kropp...
Överallt sög och slickade han.
Min fru började gny och bad om att få känna hans kuk...
Men han körde resolut ner sin kuk i hennes villiga mun och lät henne suga och slicka till dess att kuken var väl insmord och redo för action...
Då bände han upp hennes ben , körde in kuken och började långsamt att knulla henne...
Vid det laget stod jag där och slets mellan viljorna att lämna rummet eller att ta fram min egen kuk och hänga på med lite eget hantverk...
Jag valde att släppa lös byxormen och snart stod jag, vilt runkande, vid sidan av min hustru och hennes älskare...
Då de närmade sig orgasm, kände jag att min egen sats brände i underlivet.
Han drog ut sin kuk och lät sin sperma spruta över min hustru som själv skalv i en häftig orgasm...
Min egen sats kluckade ut på golvet och allt blev stilla...
Jag lämnade scenen med min hustru sugande på hans kuk, för att få ännu mer av denne man.
Jag lät dem vara ifred...
Satt sedan med blandade känslor över det jag just bevittnat...
Det som kunde blivit så vansinnigt fel, kändes, trots allt, inte så tokigt.
Och på den vägen har det varit sedan dess.
Han kommer hit ibland.
Lyckligtvis är han, som jag, en frisinnad själ, så jag har också fått vara med och känna båda...
Jag förstår min hustrus fascination.
Jag känner likadant...

Mycket fint beskrivet! :) Tack!
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tack för den sköna texten. Jag önskar att fler vågar leva mer öppet, släppa kontroll och ha-begäret över en annan person och njuta mer av sina kroppar. Något man bör göra redan som ung för att njuta så länge man kan av sin kropp, innan den säger ifrån....kulturella, religiösa och samhälles krav har hämmat oss på tok för länge!
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Tack för den sköna texten. Jag önskar att fler vågar leva mer öppet, släppa kontroll och ha-begäret över en annan person och njuta mer av sina kroppar. Något man bör göra redan som ung för att njuta så länge man kan av sin kropp, innan den säger ifrån....kulturella, religiösa och samhälles krav har hämmat oss på tok för länge!
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Tyvärr styrs vi av vårt ego i mångt och mycket...
Tror att man måste släppa kontrollen och njuta av det som kommer då...
Som jag skrivit många gånger, är det dock en bra grej, att alltid vara mer vaksam än naiv!
Har haft några i vårt umgänge som inte fixade att vara frisinnad... av olika skäl.
Det gick inte bra alls...
 
Toppen