Sex a' la 70- talet...

D

Deleted member 26814

Gäst
Vet inte om detta är rätt forum.
Admin får flytta , om hen anser så.
-

Har läst så många trådar på detta forum.
Har skrivit om mina erfarenheter i novellform - en del lite tillspetsat men det mesta självupplevt.
Har svarat på en del inlägg, med utgångspunkt från det jag själv upplevt.

Så började jag fundera över hur allt började...
Sjuttiotalet.....i efterskvalpet av sexvågen i slutet på 60....
Hade en granne som hade en oerhört fri syn på sex...
Hon hette Britt och var den kvinna som tog min oskuld.
Jag var 15 och hon måste ha varit i 35-40- årsåldern...
Jag hade blivit avsugen av både tjejer och killar innan dess men detta var den stora händelsen! Vändpunkten...
Man kan säga att Britt fick mig att vilja upptäcka min sexualitet, fullt ut.

Jag hade lyckan att få utöva min favorithobby - musik, under denna tid, vilket tog mig till platser där sexuell upptäckarlusta belönades.

Jag tog alla tillfällen jag fick och njöt skamlöst av varje tillfälle.
I Södertälje upplevde jag min första orgie efter att ha blivit ditraggad efter en spelning...
Under denna orgie upplevde jag kill-sex fullt ut , för allra första gången.
Jag satte på, blev påsatt, slickade både kuk och fitta....
Jag insåg att sex var det som då styrde mitt liv.
Jag njöt av det livet.
Många kontakter med män och kvinnor utvecklade min syn på sexualiteten. På 70 - talet levde jag ett sexuellt, fritt liv.
Och jag hade tur...
Råkade aldrig ut för några otrevligheter som smolkade min njutning. Det var inte alla dom kunde säga så, efter denna tid, vilket vi ju fick veta först senare...:cry:

Eftersom jag idag har mina erfarenheter i ett så ljust minne, kan jag, för mitt liv, inte förstå varför det är så beklämmande att läsa vissa trådar, inte bara här på ONA... utan också på andra sajter..
Många är det som skriver om sina erfarenheter och som verkar vara uppfyllda med skam.
Jag säger: Om du mår bra och andra mår bra.... Om du inte far illa och andra inte far illa - Go for it!!
Kör på! Upptäck! Njut!
Men: Var mer försiktig än du är naiv!
Skydda dig och andra.
Sedan upptäcker du en av de mest basala drifterna vi har och hur underbart den kan vara....
Peace and Love!:p:love:
 
Toppen