Sex i verkligheten jämfört med sex i porrfilmer

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
En polare som vet om att jag ännu är oskuld, skrev att sex i verkligheten är inte som sex i porrfilmer. Vad är det för skillnad då?

En avsugning är ju en avsugning.
Bakifrån är ju bakifrån.

o.s.v.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
En polare som vet om att jag ännu är oskuld, skrev att sex i verkligheten är inte som sex i porrfilmer. Vad är det för skillnad då?

En avsugning är ju en avsugning.
Bakifrån är ju bakifrån.

o.s.v.

Lyssna på polaren!
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Som jag skrev i den andra tråden: Glöm allt som har med porr att göra. Ja, en avsugning är en avsugning. Men en rak forehand är också en rak forehand. Men det lär vara skillnad på din raka forehand och Roger Federers.
 
G

Guest

Gäst
En polare som vet om att jag ännu är oskuld, skrev att sex i verkligheten är inte som sex i porrfilmer. Vad är det för skillnad då?

En avsugning är ju en avsugning.
Bakifrån är ju bakifrån.

o.s.v.

I porrfilmer är det ofta regisserat och stelt och tråkigt. Någon trist porrinsplningslokal med dåliga skådisar och silikonpumpa blondiner vs. slampigt, blött och dräggigt festivalknullande. Med riktiga söta goa tjejer. Föredrar det sistnämnda kan jag säga :)
 

placebo

Medlem
Kön
Man
i porrfilmer är allt så himla "perfekt"
tjejen blir kåt hur fort som helst, det enda hon behöver är litek läm på brösten och ge killen en avsugning.
sen direkt efter det är hon redo att ta en grov kuk i fittan, för hon blev ju jätteblöööööt av de jag nämnde tidigare.
i porrfilmer tar de flesta tjejerna satsen i munnen, sväljer och tackar för sig.

i verkligheten behövs oftast lite mer än att suga av någon för att en tjej ska bli blöt, i porrfilmer gör det heller aldirg ont för tjejen, men jag kan få ont av sex, och då har jag varit seuellt aktiv i nästan tio år.
jag tar aldig satsen i munnen, har endast några fåtal vänner som faktiskt gör det. jag har gjort den en gång, och jag kan inte direkt säga att det var det äckligaste jag någonsin "ätit" eller druckit eller vad man nu vill kalla det. utan jag gillar inte tanken av att det är sperma och tycker dessutom att det är en ganska onödig grej att göra.
 
Toppen