Sex innan man förstod. Doktorn som åkte fast

L

Lagom kuk söker kompis

Gäst
Bytte skola i barndomen och vi var nog 10 eller 11 år gamla.
Det var vår och varm ute, vår rast var precis slut och fröken säger att idag ska ni gå på en läkarundersökning.
Vad gör man då haglade frågorna.
Doktorn skall bara titta på pojkarnas penisar och på flickornas vaginor.

Han kommer inte att göra något som gör ont bara kontrollera att allt ser ut som det ska.
Två o två gick vi efter hand till gympasalen, en kille o en tjej. Lite spännande var det ju.
Tjejen fick gå in före mej och bakom dörren hörde jag två stycken vuxna diskutera om "det är intressanta saker som du ser. Men fotar du alla? Javisst. Men de hör ju vad vi pratar om -de förstår inte detta"

En var doktorn medan den yngre gubben var en lärare från baracken nedan vår. Han hette Gunnar.
Doktorn kollade på snoppen och vrängde skinnet så ollonet syntes.
Kände på pungen och runt och sen var det bra. Dej var det inget fel på sa doktorn. I väntrummet fick vi vänta tills båda var klara. Jag hörde att de pratade om att en del tjejer hade både små bröst och hår där nere, de fotograferar jag. Men om någon kommer in då.
Då är det bara för mina egna forsknings studier.

Plötsligt kommer vår lärarinna in och frågar mej om doktorn var själv där inne, nä Gunnar är där med.
Snabbt som ögat knackade fröken på dörren och gick in samtidigt som någon ropade kom in.
Vad gör du här inne frågade vår fröken Gunnar. Doktorn som var i samma ålder som Gunnar svarar att han är intresserad av att köpa min Saab. Jaså, hur visste du detta då.
Gunnar? Minns att han svarade undfallande och var väldigt otydlig i sina svar var på fröken säger med hög röst, -att du har sjunkit så lågt o står här o ljuger mej rakt i ögonen.
Jag vet nog varför du är här!
En av mina flickor säger att du fotograferar dem! Nja, inte alla ....
Jag vill ha din chefs namn så skall jag fråga hur det ligger till säger min fröken.
Nu blev det många, men snälla, det var inte så jag menade mm mm.
Ja, doktorn blev nog anmäld som pedofil och stackars Gunnar som bara var kåt på alla små fittor fick det nog hett om öronen.
Vi var för unga för att få veta allt men vi skulle akta oss för "fula gubbar som var snuskiga"

Under skolbytet åkte jag alltid längst fram i bussen o mitt i stan kom alltid en äldre man som såg så trött ut att han fick min stol. Han log och tackade varje gång. Jag gick ju på vid vändhållplats där bussen var tom. En dag fick jag en chokladkaka som tack för den lediga stolen men jag tackade artigt nej. Äter du inte choklad frågade "trötta mannan"
Nä, sa jag o jög så jag rodnade.
"Fula gubbar" brukar locka barn med godis och choklad eller hur.

Självklart är texten inte ordagrann men händelsen med doktorn och åkte Gunnar är kvar som om det var i nutid.
 
Toppen