Sex med kille i rullstol

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Är det nå'n av er som sett det här? http://www.jositoswill.com/

Hur reagerar ni på det?

Jag sitter själv i stol och upplever ibland att man uppfattas som könlös...och då är det inget som helst fel på min balle, eller kåthet...
 

_härligt_

Medlem
Kön
Man
Är det nå'n av er som sett det här? http://www.jositoswill.com/

Hur reagerar ni på det?

Jag sitter själv i stol och upplever ibland att man uppfattas som könlös...och då är det inget som helst fel på min balle, eller kåthet...

Vadå, det är väl inget konstigt med det alls, bara för att man har hjälp av en rullstol så är man väl som vem som helst ändå. Tycker att det är bra att det görs lite "porr" som visar detta....för detta samhälle behöver ändra attityd!!
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Personligen är jag av den (udda) åsikten att det är personen, inte det yttre man faller för och det innebär alltså att jag förmodligen inte skulle hänga upp mig nämnvärt på några "handikapp" om jag upplevde människan som intressant. Sen är det naturligtvis så att man överlag vet och kan för lite och förmodligen tror man generellt sett att om någon inte har förmåga att gå/ känsel i underkroppen så fungerar inte könet heller...men även om så vore fallet så finns det ju så mycket annat man kan göra än regelrätta samlag?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Personligen är jag av den (udda) åsikten att det är personen, inte det yttre man faller för och det innebär alltså att jag förmodligen inte skulle hänga upp mig nämnvärt på några "handikapp" om jag upplevde människan som intressant. Sen är det naturligtvis så att man överlag vet och kan för lite och förmodligen tror man generellt sett att om någon inte har förmåga att gå/ känsel i underkroppen så fungerar inte könet heller...men även om så vore fallet så finns det ju så mycket annat man kan göra än regelrätta samlag?

bara att hålla med, det r personen man blir kåt/kär i
sen får allt runt om lösa sig
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Jag håller naturligtvis med er och det är gött att höra. Sen är möjligtvis folk på Onanera mer öppna än andra.

Sen tror jag att misswet har en stor poäng i att kunskapen är för låg kring handikapp i allmänhet och det är svårt att komma över första intrycket.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ibland tror jag faktiskt att vi kvinnor har lättare för att vara med en man som är handikappad, lr ser annorlunda ut. Män är generellt sett ganska så visuella, medan kvinnor kan vara mera inriktade på annat, så som t ex person. Tror inte du ska vara orolig! Kanske kan det dock vara bra att säga att apparaturen är helt ok om det är så att du hittar ngn tjej som verkar intressant. Det är nog lätt att tro att den är ur funktion annars! :) Lycka till!
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Ibland tror jag faktiskt att vi kvinnor har lättare för att vara med en man som är handikappad, lr ser annorlunda ut. Män är generellt sett ganska så visuella, medan kvinnor kan vara mera inriktade på annat, så som t ex person. Tror inte du ska vara orolig! Kanske kan det dock vara bra att säga att apparaturen är helt ok om det är så att du hittar ngn tjej som verkar intressant. Det är nog lätt att tro att den är ur funktion annars! :) Lycka till!

Du har säkert rätt där... Jag är absolut inte orolig utan har hyfsad lycka med tjejer. Möjligen kräver det lite mer energi och kanske lite mer exponeringstid.

Men det är spännande att höra hur ni tänker kring detta.
 
Toppen