Sexfantasi

Koski

Ny medlem
Ålder
31
Kön
Man
Detta är en fantasi som jag någon gång hoppas få uppleva med någon, enjoy! :)

Jag kommer en dag hem från jobbet då helt random tjejen kommer emot mig iklädd endast sexiga underkläder, säger ingenting, sliter bara av mig byxor och kalsonger, går ner på knä och börjar suga av mig. När hon märker att jag börjar vara påväg att komma ska hon sluta. Reser sig upp, tar tag i den nu stenhårda kuken och drar mig till sovrummet. Där kastar hon av sig sina underkläder, puttar ner mig i sängen och sätter sig på mitt ansikte, och jag börjar slicka henne tills hon rinner av kåthet, då vänder hon sig om och börjar suga av mig samtidigt. Efter ett tag är vi båda så överdrivet kåta så vi kan inte hållas längre, hon gränslar över mig, för in kuken i den väldigt våta fittan och börjar rida mig. Hon rider mig ett tag sedan går vi av sängen, jag lyfter upp henne, för in kuken igen i fittan och börjar knulla med hennes rygg mot en vägg. Efter ett tag lägger jag sen ner henne på sängen medans jag själv står vid sängkanten och med kuken fortfarande i fittan så beundrar jag hennes kropp, håret, ansiktet, brösten. Jag börjar sakta igen dra ut och föra in min stenhårda kuk fram och tillbaka. Tempot ökar, hon blir våtare och våtare, det rinner ner efter hennes rumpa och ner efter mina ben. Hon stönar nu högt och mycket i en orgasm och fittsaften kommer som en våg över min kuk och rinner efter benen och droppar ner på golvet. Då kan jag inte hålla mig längre och drar ut för att komma på hennes mage och bröst i den skönaste orgasmen jag någonsin känt! Vi avslutar med att gå tillsammans och duscha där vi tvättar av varandra.
 
Toppen