Sexigaste fittan

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänkte att eftersom sexigaste kuken tråden finns så borde det finnas en sexigaste fittan tråd :)
Så vem har sexigaste fittan?
1. Emma Hix
2. Naomi Swann
3. Jessica Drake
4. Emily Ratajkowski
5. Och min egna såklart
Men det finns ju bara ett alternativ här. 5 så klart :p
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fast då har man ju ett val, man kan ju sluta skriva och prata med den personen då. Inget tvingar någon att skriva med en person här.
Absolut! Men hur ska man kunna veta det? Då får man ju avsluta sitt konto eftersom man inte kan skriva och 'prata' med någon alls, då man inte vet vem som står bakom kontona. Det kanske är en kvinna bakom ett manskonto också, men det är inte lika troligt. Nu utgår jag ändå från att den som utger sig för att vara kvinna också är det och vice versa... Men i några fall har det lyst igenom att det är fake-konto...
 

JennyH

Välbekant medlem
Absolut! Men hur ska man kunna veta det? Då får man ju avsluta sitt konto eftersom man inte kan skriva och 'prata' med någon alls, då man inte vet vem som står bakom kontona. Det kanske är en kvinna bakom ett manskonto också, men det är inte lika troligt. Nu utgår jag ändå från att den som utger sig för att vara kvinna också är det och vice versa... Men i några fall har det lyst igenom att det är fake-konto...
Man behöver inte avsluta sitt konto och det du kan göra är ju att bara skriva med män, då kanske du slipper vara så misstänksam. Och nackdelen med att vara på en sån här sajt är att det blir så opersonligt på ett sätt som man kanske inte upplever på samma sätt som när man är ute och träffar folk. Men detta är ju inte en sida för att ragga upp nån, så man får nog ta allt med en liten nypa salt och kanske bara typ runka/smeka och ha skönt en liten stund. För om man kommer hit för att hitta kärleken så kommer man nog bli väldigt besviken.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Man behöver inte avsluta sitt konto och det du kan göra är ju att bara skriva med män, då kanske du slipper vara så misstänksam. Och nackdelen med att vara på en sån här sajt är att det blir så opersonligt på ett sätt som man kanske inte upplever på samma sätt som när man är ute och träffar folk. Men detta är ju inte en sida för att ragga upp nån, så man får nog ta allt med en liten nypa salt och kanske bara typ runka/smeka och ha skönt en liten stund. För om man kommer hit för att hitta kärleken så kommer man nog bli väldigt besviken.
Helt rätt. Ta det för vad det är. Visst ibland uppenbart att det är en man bakom nån som utger sig för att vara kvinna, so what? Kan naturligtvis vara lite enerverande men antingen struntar man i det och kanske t o m blockar eller så rycks man med i kåthet och onanerar och har skönt. Bara att välja.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
För att återknyta till ämnet och nu kan man bara här döma av det som publiceras, sant eller inte vem fittan tillhör ;). Själv älskar jag alla olika typer av fittor så länge de är välansade, rakade eller kortklipp och absolut inte vildvuxet, så jag har svårt att avgöra vilken som är sexigast. Jo förresten, inga tatueringar för min del.
 
Toppen