Sexmaskin

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Hej på er gott folk!
Är på jakt efter en bra sexmaskin (ej från wish eller liknande).
Det jag är ute efter är att den ska vara ganska tyst så att inte grannarna hör,
och gärna att den går att demontera så man
kan gömma undan den högst upp i
garderoben eller under sängen.
Den får även gärna komma med Vac-U-Loc
snabbfäste för större valmöjlighet
beträffande leksaker.

Någon som har en maskin han/hon är nöjd med? Tips mottages ytterst tacksamt.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inte fleshlight en variant som ska vara rätt bra? Du behöver dock en fleshlight också, men då innebär det ju att den går att montera isär lite.

Såg att den nu fanns för den mindre Quickshot, så blir inte lika dyra eller lika stor som den för vanliga fleshlights.

https://www.fleshlight.eu/products/quickshot-launch
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Ja, alltså, nu menar jag en penetrerande sexmaskin. Fleshlight har jag redan med sugkoppsfästet till. Används då och då tillsammans med dildo i duschen. Men nu är jag ute efter att få en ordentlig omgång där bak.
 
  • Gilla
Reactions: jm

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, alltså, nu menar jag en penetrerande sexmaskin. Fleshlight har jag redan med sugkoppsfästet till. Används då och då tillsammans med dildo i duschen. Men nu är jag ute efter att få en ordentlig omgång där bak.

Aaah då har jag nog inget tips, men det borde väl nästan vara enklare att hitta?
 

fjongj

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle jag vilja ha med, helst en sån man sitter i. Gillar o rida dildo men vore skönt om man kunde sitta still o bli rövknullad så man kan kolla porr o runka bekvämt
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, alltså, nu menar jag en penetrerande sexmaskin. Fleshlight har jag redan med sugkoppsfästet till. Används då och då tillsammans med dildo i duschen. Men nu är jag ute efter att få en ordentlig omgång där bak.

Det gick utmärkt att montera fast en dildo på "the Handy" och låta den knulla en i röven. Måste bara komma på ett bra sätt att montera fast maskinen.
 
Toppen