Sexuella upplevelser som barn?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Casual

Ny medlem
Fler än jag som var kåt som unge?
Minns att jag redan som 7 åring upptäckte njutningen av att pilla och gnida mig mot saker…

Redan vid den åldern så höll jag och några andra klasskompisar på att jämföra snoppar i skolduschen… som givetvis utvecklades & blev mer och mer avancerat

Fler än jag som höll på som barn, med andra jämnåriga!?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fler än jag som var kåt som unge?
Minns att jag redan som 7 åring upptäckte njutningen av att pilla och gnida mig mot saker…

Redan vid den åldern så höll jag och några andra klasskompisar på att jämföra snoppar i skolduschen… som givetvis utvecklades & blev mer och mer avancerat

Fler än jag som höll på som barn, med andra jämnåriga!?
Jag hade en kompis två år äldre än mig när jag var i 10-12 årsåldern. Vi lekte lite sexlekar ihop, men ganska oskyldiga sådana... Men han lärde mig hur man runkar
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Säkert flera än mig som i unga år såg sina föräldrar knulla.
Jag blev väldigt kåt av det jag såg och runkade ofta med dom i deras tankar.
Speciellt morsan hon stönade så högt, var nog anledningen till att jag vaknade
den natten då jag såg dom knulla.
Jag hörde mina föräldrar några ggr, men vågade aldrig smyga fram och titta på dem...
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag minns tydligt att jag nyss fyllt 10 år när jag runkade mig till utlösning och blev en mycket flitig kukrunkare.

Nästa nivå kom när jag började runka, suga och så småningom också rövknulla tillsammans med jämnåriga killar vid 13 års ålder. Det var framförallt ett litet gäng med tre andra killar som jag hade sex med var och varannan dag hela tonårstiden igenom.
 

Casual

Ny medlem
Hehe ja, det började alltid lite försiktigt… jämförde snopparna och petade lite på varandra.

Ganska snart minns jag hur jag och 2 andra klasskompisar alltid stannade kvar i duschen efter gympan.
De andra gick hem medans vi suktade efter att få leka med varandra…

Smakade på varandra, gned snopparna mot varandra… Detta utvecklades givetvis och det blev vid allt fler tillfällen.
Exempelvis när man var ute och lekte ”burken”… Så kunde man dra in i någon port för att snabbt suga på polarens snopp en stund.

Eller om man var hemma hos varandra så kunde man leka doktor…
Där ena var doktor och den andra patient.
Oavsett sjukdom så ordinerade doktorn alltid ”luktmedicin”… som gick ut på att patienten skulle lukta doktorn i stjärten, under pungen eller under foten
 

Dunten

Medlem
Kön
Man
Självklart grejade man med varandras kukar. Runkade och klämde. provade flera gånger att trycka in den i någons lilla rumpa men det gick aldrig riktigt bra.

Låg i en klasskompis säng tillsammans med honom efter skolan och vi runkade båda två tillsammans till jag fick min första utlösning. En häftig känsla när det började suga och ila hela vägen från pungen upp till ollonet innan det rann sperma längs hela kuken. Var väl kanske 13 år eller så... Alltid häftigt att känna och klämma på en annans hårda kuk
 

Casual

Ny medlem
Självklart grejade man med varandras kukar. Runkade och klämde. provade flera gånger att trycka in den i någons lilla rumpa men det gick aldrig riktigt bra.

Låg i en klasskompis säng tillsammans med honom efter skolan och vi runkade båda två tillsammans till jag fick min första utlösning. En häftig känsla när det började suga och ila hela vägen från pungen upp till ollonet innan det rann sperma längs hela kuken. Var väl kanske 13 år eller så... Alltid häftigt att känna och klämma på en annans hårda kuk
Hahah ja vi försökte oxå trycka in den i varandra, men det gick aldrig…
Vi var för små helt enkelt…

Men till slut gick det, men då var vi kanske 13 år eller nått
 

martindalarna

Aktiv medlem
Jag började onna först på högstadiet, men en tjejkompis. Vi spelade mycket dataspel ihop och när man hittade sex games, Samantha fox strip poker mm så började vi onanera ihop i 8an. Båda hade vi föräldrar med gömda porrtidningar som vi lånade och tittade i. Känns som mina föräldrar knullade som kaniner och mamma brukade låta massor. Blev runk nästan jämnt när man vaknade av det. Första sexet var med min tjejkompis i 9an. Sov ofta över hos varandra ända sen lågstadiet så en gång låg vi och onanerade ihop en kväll när mamma börja stöna och deras säng gnissla. Då ville vi också. Hade liten kuk, typ micropenis, på den tiden innan jag började med testosprutor. Inget hår om kuken, men hon hade små bröst och hår på fittan. Efter det knullade vi så ofta vi kunde. Mycket i en koja i skogen. Hon hade antagligen blivit med barn hur många gånger som helst om det inte var för att jag var, utan att jag visste, steril innan sprutorna började ha effekt. Kom typ jämnt i fittan. Testade väl annat enstaka gånger som man såg i tidningar, men våran grej var missionären. Första runket med en kille var på gymnasiet när jag hade flyttat till annan ort.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Grannens äldsta dotter tog mitt stånd gned mot sin klitoris, vi var väldigt unga men vi kom båda två. Att den skulle in i hennes slida visste inte jag inte hon heller även om hon misstänkte det. Några år senare lade vi av hon hade fått mens och jag sprutade även om det inte var så mycket, då hade vi båda lärt oss mer. Att ha sex och pippa som hon utryckte det vill hon men de blev inget rädd för att bli gravid, Nu med bröst och könshår ville hon inte visa sig naken, du blir bara kåt jag har en snygg kropp, bra att hon hade självförtroende.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Var runt 6-7 när jag och två tjejer i samma ålder lekte mycket ihop. Tror det var jag som hittat porrtidningar hemma, som jag visade tjejerna och sedan provade vi olika saker, nog ganska oskyldigt dock. Visste ju inte vad det egentligen var, men såg spännande ut och man fick en viss pirrande känsla. En av tjejerna var nog med bara en, eller två gånger, men den andra tjejen och jag lekte en hel del ihop, våra ”doktorslekar”.

Men sedan var det inte förens när jag var 10-11 år som jag såg en av kompisarna runka i bastun efter simskola.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Var vid 8-9 årsåldern jag började runka snoppen, pappa hade porr tidningar som man kollade i. I början kom det nog inget sperma, jag vet iaf vid 9 så kom det sperma, låg på soffan stoppade in kuken mellan dynan, körde till man kom
Var inte förens jag var 13 som det började komma sperma och 14-15 till det började spruta så att säga
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag var väl 10-11år när jag fick sperma. I början bara några droppar. Lite olika hur upphetsad jag var kunde jag hittat ett par använda trosor brukade var min lillasyster, kusin eller grannes trosor.
Mammas underkläder var tabu.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag minns inte riktigt vid vilken ålder jag började spruta, men min kompis som jag lekte mest med var två år äldre än mig och han berättade hur man runkar. Han visade dock aldrig hur han gjorde. Jag var nog i 11-12 årsåldern och var nog runt 13 när sperman kom
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min bästa kompis då vi var 8 och två andra killar som var 10 runkade ihop hela tiden och lärde upp varandra och kollade in varandras teknik osv! Långt innan sperman kom! Slutade ganska snabbt efter det dock för då var de andra inte lika sugna mer tyvärr!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen