Sharking

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har hört talas om sharking och även sett några filmer om det....är det någon som varit med om det i Sverige?.....verkar väldigt populärt i Asien....
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
oftast blir tjejer utsatta av killar som jag förstått.....

men att de kommer fram och drar upp kjol eller drar ner tröja så bröst eller mus eller rumpa syns....

nästan för otroligt för att vara sant...men det är nog bara vanligt i asien tack o lov :)
 
Kön
Kvinna
Är ju liknande med att vara tjej på tunnelbanan i Tokyo. De packar in så mycket folk i varje vagn att man inte kan röra sig. I denna sillburk så finns det män som har som grej att ställa sig bredvid tjejer och tafsa på dem under resan. Vilket måste vara en mardröm för man kan verkligen inte röra sig....
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Shit, hoppas ni slipper såna jobbiga killar... Alla gillar sex, när båda är med på noterna. Men den där "tränga-sig-på" mentaliteten, är jävligt obehaglig. Så dräm till dom med handväskan red!! :) (och alla andra kvinnor (eller killar))

Här i Sthlm åkte en pensionär nyligen fast för att han på tunnelbanan stack in mobilen i smyg under kvinnors kjolar och tog bilder... Påträngande, o man undrar lite lätt vad i helvete som är grejen?? Ville han se trosor så finns ju hur mycket som helst på nätet? Skärpning killar, visa respekt..
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Är ju liknande med att vara tjej på tunnelbanan i Tokyo. De packar in så mycket folk i varje vagn att man inte kan röra sig. I denna sillburk så finns det män som har som grej att ställa sig bredvid tjejer och tafsa på dem under resan. Vilket måste vara en mardröm för man kan verkligen inte röra sig....

fast det tycker jag låter lite upphetsande att nån rör mig jag vet inte vem o kan inte göra nåt direkt :oops:
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Annars brukar japanerna vara ganska inne i sina egna världar på tunnelbanan. Åk istället till Indien och åk tåg där. DÄR blir man tafsad på som kvinna.
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Annars brukar japanerna vara ganska inne i sina egna världar på tunnelbanan. Åk istället till Indien och åk tåg där. DÄR blir man tafsad på som kvinna.

Kanske tur jag kom därifrån då:) (Indien )
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
jag var inne på en filmsida med korta filmer. Jag hade då ingen aning om vad sharking var för något så jag klickade på en.

[:0] Tyckte det inte fanns någon vitts med dem, speciellt om tjejerna på filmerna inte var med på grejen.
 
Toppen