Sida för oss som gillar body modifications

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Superbra sida även om vissa bilder är lite väl magstarka.
Men många sexiga piercingar och tatueringar finns det :D

[blue]http://www.bmezine.com/[/blue]
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Tycker det är snyggt med vissa tatueringar, har själv två st en på varje överarm.

Men har svårt för delad tunga/kulor under huden .
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag är en sucker för piercingar. Och snygga tatueringar som är väl genomtänkta.
Indianfjädrar på överarmen, en ros/delfin på skuldran samt alla tribals och kinestecken går bort :eek:
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Indianfjädrar, det beror på utförandet de skall inte vara för små eller för mycket färg.
Har själv två st fjädrar som sitter fast i ett runt spänne med en fågel i mitten,spännet sitter fäst på ett armband som går runt vänster överarm.
Högerarmen svårt att förklara.

Kinestecken:eek: (dessutom kan de betyda vad som helst)
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Gillar, när tjejer har tattos vid svanken eller sidan av vaden.
Gillar i stort sett alla motiv men de måste vara väl gjorda,inget hemmapul med bläck och nål.
Tycker det är synd om dem som ångrar sig senare i livet och kallar det för "fyllegrej".
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Svanktatuering och navelpiercing fungerar inte för mig.
Vilken tur att alla har olika smak :)
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Piercingar har jag lite svårare för om de sitter för tätt ex: hela öronkanten .

Navelen håller med :eek: däremot bröstvårtan ,ögonbrynet på vissa, i näsan men inga kedjor som länkar ihop näsa och öra.
Vissa ser ut som julpynt året runt.
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
En åldersfråga ;)

(I vår kultur)

Nja,till viss del, det är inte så länge sedan man tyckte att tattueringar det är bara sjömän och skumisar som har.
Piercing det var bara lämpligt i damernas öron.

Synen på kroppssmyckning den förändras i större skala så smått.
Rädslan för att vara annorlunda har funnits i alla tider,att bli utfryst men som tur är finns det några som vågar. Och fler blir intresserade och det hela blir mer "vanligt".
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
En åldersfråga ;)

Ja, hur man än skulle se på det typ: om det fanns tillgång till fler tatto-studios i början på 1900-talet . Så skulle det förmodligen se annorlunda ut men nu gjorde det inte det så ja , åldersfråga.
Men inte att äldre skulle vara tråkigare,utan hade möjligheten funnits så tror jag det hade varit mer vanligt ibland äldre med utsmyckning.

(vad jag tuggar ibland,kan någon begripa det):sleep:
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
En åldersfråga ;)

Ja, hur man än skulle se på det typ: om det fanns tillgång till fler tatto-studios i början på 1900-talet . Så skulle det förmodligen se annorlunda ut men nu gjorde det inte det så ja , åldersfråga.
Men inte att äldre skulle vara tråkigare,utan hade möjligheten funnits så tror jag det hade varit mer vanligt ibland äldre med utsmyckning.

(vad jag tuggar ibland,kan någon begripa det):sleep:
Nej det kan jag inte........;)
 
Toppen