Simskolan

finsksoldat

Ny medlem
Kön
Man
Det var en sommar. Jag gick i simskolan, hade sommarlov. Jag gick i femman- sexan vill jag minnas. Jag var väl i 12 års åldern kanske. Vi var ute vid stranden, där simskolan skulle hållas i år. Omklädningsrummena var av enklare modell. De var oisolerade och byggda väldigt enkelt och funktionellt.
Vi killar kom direkt på att det fanns hål i väggarna till tjejernas omklädningsrum. Det fanns ganska många. Vi kikade hela tiden i dem men jag vill minnas att ingen fick se något egentligen. Kanske lite men det är inget jag minns av idag. Det jag däremot minns är att jag en gång kom tidigare för att byta om, före alla andra killarna. I tjejernas rum var det två tjejer. Jag kollade först men de märkte varenda gång när jag tittade, oavsett vilket hål det var. Höll på så länge utan att lyckas få se ngt. De var av de snyggaste tjejerna på kursen så jag skulle ha velat sett dem men nej! Jag hade vid det laget flaggan i topp. Jag gav upp och skulle börja byta om hade av mig allt när jag helt spontant börjar runka av min kuk. Runkar ganska lång tid eftersom jag var ensam i mitt rum. Efter ett tag blir jag störd av någon utanför och slutar och klär på mig.
Ingen kom in men sen hör jag hur tjejerna fnissar. De hade kommit någon tjej till dit. Stor snopp minns jag de sade, då slog det mig något som min tröga hjärna inte fattat före. De kunde ju se mig de med. Där hade de sett när jag runkat. Det minns jag grämde mig mycket då, nu kan jag nu skratta åt det.
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Det finns ett sådant i närheten av där jag bor. Har en del minnen från de unga åren...
Klassresan dit i sexan var spännande, iofs av flera orsaker. ;)
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Ett exempel är klädpoker i smyg så inte lärarna eller skvallerbyttorna skulle märka något. Tjejerna hade en fix idé att få oss killar nakna och de försökte göra det när vi minst anade. De lyckades rätt bra ibland... :)

Originally posted by sexikille

Villka var dom "flera orsakerna då"??

Läcker och hård ;)
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Klädpoker är nice, spänningen om att få se utan att bli sedd finns där men oftast har det slutat med att de flesta varit nakna... :D
 
Toppen