Sköna leksaker

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Har provat lite olika leksaker.
Penisring
Analplugg
Lösvagina..
Jag är nyfiken på att prova penispump. Någon som har erfarenhet av sådan...hur känns den i så fall??
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
De pumpar jag har testat är inte sköna i den bemärkelsen.
Men det är ändå en skön känsla att stå där och pumpa och känna det där vakuum-suget få kuken att svälla.
Skaffa gärna en med genomskinlig plast och jag tycker att penisring är ett måste också för att sedan få njuta länge av sin härligt svullna, ådriga kuk efter en omgång med pumpen.

Jag är dock lite rädd för pumpar, de är ju inte helt utan risk för olyckor om man inte är varsam.
Därför gillar jag de enklaste modellerna som bibehåller vakuumet genom att man håller ett finger för ett hål. Då känns det snabbare och enklare att släppa, men jag ska inte uttala mig om annat än de enkla, billigare modellerna.

De är helt klart värda ett försök.
Men lägg inte ner några stora pengar förrän du testat och fått känna om just du gillar det där suget.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
De pumpar jag har testat är inte sköna i den bemärkelsen.
Men det är ändå en skön känsla att stå där och pumpa och känna det där vakuum-suget få kuken att svälla.
Skaffa gärna en med genomskinlig plast och jag tycker att penisring är ett måste också för att sedan få njuta länge av sin härligt svullna, ådriga kuk efter en omgång med pumpen.

Jag är dock lite rädd för pumpar, de är ju inte helt utan risk för olyckor om man inte är varsam.
Därför gillar jag de enklaste modellerna som bibehåller vakuumet genom att man håller ett finger för ett hål. Då känns det snabbare och enklare att släppa, men jag ska inte uttala mig om annat än de enkla, billigare modellerna.

De är helt klart värda ett försök.
Men lägg inte ner några stora pengar förrän du testat och fått känna om just du gillar det där suget.
Stort tack för bra information. Det blir nog till att testa framöver.
 
C

com4you

Gäst
Hej! Det känns gott att få in kuken i matrialet. om du vågar så beställ på Wish

Men tänk på att kolla upp storleken kan vara väldigt små men till ett lågt pris.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Hej! Det känns gott att få in kuken i matrialet. om du vågar så beställ på Wish

Men tänk på att kolla upp storleken kan vara väldigt små men till ett lågt pris.

Nja, tror jag går på säkerhet och tar från mshop, vuxen.se, eller nått. Tror bara man blir besviken på wish, som vanligt ;)
 
C

com4you

Gäst
Nja, tror jag går på säkerhet och tar från mshop, vuxen.se, eller nått. Tror bara man blir besviken på wish, som vanligt ;)
Hejsan! Har köpt en del från Wish . Och jag har varit nöjd med mina saker . Oftast har dom kommit väldigt fort
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Brukade pumpa regelbundet för flera år sen. Som andra här har nämnt så är det inte speciellt skönt, men ändå roligt. Jag kunde pumpa upp min kuk till helt otroliga storlekar, efter en dryg timme i vakuumtuben. Man surfar porr och glömmer bort den, och plötsligt kollar man ner och ser ett ådrigt monster!

Tyvärr kommer pump med en backdel. Man kan lätt ådra sig stora arga blåmärken och blodugjutelser på kuken. Dessa ser dock värre ut än vad de är. De är i regel helt harmlösa och försvinner efter ett par dagar. Det händer om man pumpar upp för snabbt. Man måste öka vakuumet långsamt och gradvis. Däremot lär det bli skämmigt inför en partner eller på gymmer om man går omkring med ett blåmärke som täcker halva kuken. LOL
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Ist för att göra ny tråd så dammar jag av denna.

Någon som vet nån bra sida för fetish underkläder? Specifikt typ gummi boxershorts med hål för kuken? Även med kukhål samt inbyggd plugg med?

Sen skulle man nog skaffa en form av heldräkt pga unika kroppsutsmyckningar när man cammar ^^
 
Toppen