Ska kukpumpen vara så trång?

JerkingOff

Ny medlem
Kön
Man
Är det någon som kan rekommendera en bra kukpump. Har inte testat någon på flera år men vill göra det o vill höra lite seriösa recentioner. Tackar på förhand
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Är det någon som kan rekommendera en bra kukpump. Har inte testat någon på flera år men vill göra det o vill höra lite seriösa recentioner. Tackar på förhand
Kolla upp ”Belladot Ingemar”. Köpte den för minst 5år sedan och funkar fint. Har nu inte pumpat alls på ett par år, men den funkade bra för mig och var mycket prisvärd. Lätt att använda men det finns såklart mycket mer avancerade varianter, men denna är jättebra att börja med. Den är också något större i omkrets än många andra av samma sort.
 
L

Lagom kuk söker kompis

Gäst
Min har 3 olika gummin, en vit motor med digital. Mått i mm o tum acryl rör
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Har sett sådana där galna pumpningar framförallt inom gayvärlden. Hur stora som helst. Skulle inte vilja bli påsatt av en sådant monster.
Finns myter om att man kan skada och knäcka snoppen om man inte är försiktig.

Manya
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Har sett sådana där galna pumpningar framförallt inom gayvärlden. Hur stora som helst. Skulle inte vilja bli påsatt av en sådant monster.
Finns myter om att man kan skada och knäcka snoppen om man inte är försiktig.

Manya
Nää, ”knäcka snoppen” är nog ingen fara, men gör man för fort fram är det mest obehagligt och man kan skada huden.
 
L

Lagom kuk söker kompis

Gäst
Ja, men se till o ha kokosfett eller glid hemma för min är i stål o de kan sitta rejält
 
L

Lagom kuk söker kompis

Gäst
Hur gick det med era pumpar. Någon ny inköpt?
Med kuk ring brukar min hålla sej men jag har en som jag växt ur, -en stål ring som är ok vid slak kuk o mycket cocos olja.
Problemet är att få av den men det är en annan sak. min blir 17cm och bultar som en smideshammare i ollonet.
Kör alltid max 55 då får man passa kulorna. Min pung är av mindre modell -tror jag, men se till att dra lite i pôsen innan för åker en kula in blir rösten jävligt ljus plötsligt :barefoot::ROFLMAO:
Jag fick med en massa gummin som passar pumpen och ballens diameter. Tar man lite för stor ökar ju risken med all inclusive
in i röret :D
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur gick det med era pumpar. Någon ny inköpt?
Med kuk ring brukar min hålla sej men jag har en som jag växt ur, -en stål ring som är ok vid slak kuk o mycket cocos olja.
Problemet är att få av den men det är en annan sak. min blir 17cm och bultar som en smideshammare i ollonet.
Kör alltid max 55 då får man passa kulorna. Min pung är av mindre modell -tror jag, men se till att dra lite i pôsen innan för åker en kula in blir rösten jävligt ljus plötsligt :barefoot::ROFLMAO:
Jag fick med en massa gummin som passar pumpen och ballens diameter. Tar man lite för stor ökar ju risken med all inclusive
in i röret :D
Går jätte bra och så jäkla skönt. Köpte min för någon månad sedan på apotea, fick kukringar till. Använder min länge så den svullnar och blir jätte tjock. Skönt att runka eller knulla sen.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag har inte kommit vidare ännu tyvärr pga semester mm. Men planer finns! Så sugen på att pumpa igen efter många års uppehåll. Har hittat min gamla pump men inte har tid att testa den igen, men ska nog köpa en sån modernare automatisk och testa.
Skall bli så skönt att känna kuken tung, svullen och megastor igen. :)
 

colorado

Aktiv medlem
Kön
Man
Köpte i förra veckan en Worx Pro-gauge. Funkar bra. Kastade gummiringen, den är bara ett hinder när man för in o ut kuken. Speciellt när den svullnat. Använder bara röret.
Kommer att bli beroende av denna. Så himla skön känsla att ”pumpa” kuken grov.
Ska pumpa en timme nu och sen runka.
 

hiraeth

Ny medlem
Ålder
40
Kön
Man
Hade en för många år sen. Som många andra fick jag slänga gummit då jag inte fick in den, och då den skavde mot ben så vart det inte så många gånger. Dock så minns jag efteråt då jag gick förbi spegeln, hade den alltid sett ut sådär så hade man nog alltid gått runt naken. :LOL:
 

sven555

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en och den är riktigt bra. Blir en härlig kuk i det vattentrycket

Bathmate HydroXtreme5 Penispump
 
Toppen