Skofetisch

Status
Stängd för vidare inlägg.

Tightnylon

Aktiv medlem
Kön
Man
Kanske lite udda men om det är fler här som gillar att ha kuken i pumps och andra damskor - helst använda - eller gnida kuken mot dem så får ni höra av er. Har helst kuken i pumps i små storlekar och hela i tån så sperman blir kvar i dem
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kanske lite udda men om det är fler här som gillar att ha kuken i pumps och andra damskor - helst använda - eller gnida kuken mot dem så får ni höra av er. Har helst kuken i pumps i små storlekar och hela i tån så sperman blir kvar i dem
Vems skor lägger du satsen i då?
 

Tightnylon

Aktiv medlem
Kön
Man
Uppdaterar denna tråd lite. Har köpt tre par begagnade pumps på loppis och har nu knullat i samtliga. Mycket skönt men vill gärna ha sällskap av någon likasinnad med egna skor. Givetvis kan vi byta med varandra
 
Ålder
53
Kön
Man
Uppdaterar denna tråd lite. Har köpt tre par begagnade pumps på loppis och har nu knullat i samtliga. Mycket skönt men vill gärna ha sällskap av någon likasinnad med egna skor. Givetvis kan vi byta med varandra
Härligt, du bor lite långt bort men kan du inte ta lite bilder så jag/vi får se hur skönt du har det?
 

Tightnylon

Aktiv medlem
Kön
Man
Ibland vill jag känna lädret eller skon direkt mot kuken. Men för mig är det också en väldigt visuell fetisch och då är det skönare att pumpa med en fleshlight. Samtidigt som jag tittar på min kuk som går ut och in ur skaftet.
Det är ju både en visuell och taktil upphetsning detta med att knulla i skor, och som i mitt fall även fungerar med kuken direkt mot utsidan av lädret. Skönast tycker jag dock det är att ha kuken inne i den hela tån i ett par pumps och fylla den med sperma.
Men alla varianter är ju välkomna på detta tema :)
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man

 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen