skogsrunkande!

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår när jag var ute och cyklade passerade jag huset där min frisör bor. Hon gick och vattnade blommorna iklädd bikini, så jag blev stenhård av hennes välbevarade kropp.
Det blev till att leta upp en skogsväg och i fantasin spruta en jättesats över hennes tunga bröst.
Alltså vad är det med frisörer? Min är också jättehet. Nästan så jag skäms lite för att betala för hennes tid eftersom jag inte kan låta bli att fundera på hur hon kan tänkas se ut under kläderna medan hon klipper mig.
 

blind_owl

Aktiv medlem
Kön
Man
Alltså vad är det med frisörer? Min är också jättehet. Nästan så jag skäms lite för att betala för hennes tid eftersom jag inte kan låta bli att fundera på hur hon kan tänkas se ut under kläderna medan hon klipper mig.
Nu vill jag se hur hon ser ut utan bikini. Jag ska till henne nästa måndag så jag får lista ut ett sätt att tala om att jag gillade vad jag såg och vill se resten utan att det blir pinsamt. Vill ju inte behöva byta salong;)
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Alltså vad är det med frisörer? Min är också jättehet. Nästan så jag skäms lite för att betala för hennes tid eftersom jag inte kan låta bli att fundera på hur hon kan tänkas se ut under kläderna medan hon klipper mig.
När jag var i tonåren var det en kvinna som lutade bak stolen man satt i så man hade huvudet mot hennes bröst. När det var dags att ta bort skynket och resa sig hade man våldsamt stånd.
Jag tror hon njöt av att väcka den reaktionen
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Tog en runk ute igår i skogen, var långt från dom vanliga lederna med min mtb. Tänkte nu eller aldrig. Gick en bit från stigen och lyssnade så ingen var där, samtidigt som han reste sig, sen gick det undan. Sprutade efter cirka 2 minuter. La satsen i byxorna, syntes ändå inte, var redan sjöblöt. Det var riktigt skönt att spruta ute, första gången i år. Hoppas på fler tillfällen.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Bestämde träff med en för skogsrunk förra helgen. Hittade ett bra ställe, och meddelade var jag var. Så jäkla skönt att runka mednas man väntade på att han skulle dyka upp. Tog lite lång tid, och till sist verkade det inte som att han skulle dyka upp. Men la ett härligt sprut rakt ut över riset mm.
 

Snäs-man

Ny medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag ska snart ut o leta svamp. Brukar ofta ta fram kuken ur gylfen när jag går i skogen . Känslan är skön att någon kanske ser min kuk. Har hänt några ggr . Men samtidigt verkar det som dom blir lite osäkra ifall dom såg rätt . Men dom väljer ju att titta . I dag blir det ett skogsrunk med skönt sprut
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Inget speciellt ställe men det har blivit rätt många sprut i skogen man ser tex vacker joggande kvinna eller en lätt klädd dam.
Okey klar man kan hålla sig men varför kan var skönt att lätta på trycket. De har man att bli påkommen ger lite extra, men för mig gör det inte så mycket. Skäms inte alla gör det eller har iallafall gjort det. Hände en gång att en kvinna jag möt innan onanerade i en glänta 100 meter ifrån mig, hade nog sett mig och blivit tänd. Tittade på henne tog även några kort med mobilen hon upptäckte mig inte och ingen annan har fått se korten de blev inte så bra heller.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Bor på landet så händer titt som tätt, året runt, men nu när värmen kommer så blir det vanligare. Hände senast igår, extra frihetskänsla när vindarna hjälper till och smeker kuken. :p
 
Toppen