skola för kuksugning

Andy_CamBoy

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
hejsan, håller på att planera en träff med en för lite runk och sug, har aldrig gjort detta och undrar, hur gör jag för att suga bra? vill ju göra mitt bästa för att göra han nöjd för att försäkra fler träffar.

ge mig tips snälla, instructions videos funkar bra :)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det viktigaste är nog att du själv gillar det du gör;)

Jag älskar att suga kuk... njuter av att låta tungan cirkla runt ollonet... känslan när kuken hårdnar av att jag spänner mina läppar runt kukskaftet, är obeskrivligt upphetsande...

Använd läppar, tunga men inte dina tänder;) De killar jag har haft sex med har också gillat att bli smekta på undersidan av pungen samtidigt som jag suger eller bara drar med tungan på undersidan av kukskaftet...

Salivutsöndringen ökar markant :p

Lycka till;)
 

bbboy

Medlem
Kön
Man
Är du kille eller tjej?
Om du är kille så lär du väl veta på ett ungefär vad killar gillar...
 

Andy_CamBoy

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
får väl tillägga lite, jag e kille och oskuld, har aldrig vart med någon annan än mig själv så att säga, ge mig tips hur jag ska göra snälla, vet inte vad jag gillar då jag aldrig vart med om de
 

mejodej

Ny medlem
Kön
Man
Efter min första kuksugning fick jag omdömet att jag sög som om jag inte gjort annat i livet, men det berodde nog bara på att jag tyckte så mycket om det. Det man gillar blir man ju ofta bra på...

Tänk mindre och sug mer ;)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Denna tråd är nu gammal, men en grundlig förklaring kanske kan hjälpa andra undrande förstagångssugare. Att suga en kille är inte svårt.

Lyssna på hur han vill ha det. Att bli sugen är de flesta killars favorit upplevelse och man märker med en gång när man gör rätt.

Att suga handlar liksom inte bara om att tekniskt suga. Man liksom masserar kuken med lappar, tunga och i vissa fall svalgmusklerna man sväljer med.

Kom ihåg att undersidan av ollonet ar väldigt känsligt, och dessutom vilar på din tunga nar du suger framifrån. Många härliga möjligheter där alltså. Att smeka pungen medan man suger uppskattas också ofta. Man kan även suga på hans pung, men da det gäller att vara lyhörd för hans reaktioner. Man kan också sticka in ett lubricerat finger i hans anal och hitta den hårda prostatan. Att massera den medan man suger gör ofta killen helt knäsvag... dessutom pumpar kuken ofta ut mängder med härlig silkeslen, lätt salt försats. Fortsätter du med detta finns det stor chans att han får snabb orgasm och sprutar rakt ner i halsen på dig... Så det kan finnas anledning att vara försiktig med det. (Var NOGA med att säga till innan avsuget om han får spruta i munnen eller inte.) Man vet att han är riktigt nära att spruta när ollonet blir stenhårt och/eller sväller sig ännu större än det var innan.
 
Toppen