Skulle vara jäkligt nice med en Runkkompis (STHLM) som gillar att kolla porr och bara runka tilsammans.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Letar med ljus och lykta, men problemen är alltid dom samma.
1. Plats att vara på
2. Killar som bara vill runka, men som ganska snart börjar tjata om annat…..
Nja, A/ Prova att träffas på någon av filmklubbarna i Sthlm City eller motsvarande i andra städer, samt B/ Börja alltid med en Sanity check. Det sorterar agnarna från vetet.
Lycka till och berätta gärna hur det gick.
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Nja, A/ Prova att träffas på någon av filmklubbarna i Sthlm City eller motsvarande i andra städer, samt B/ Börja alltid med en Sanity check. Det sorterar agnarna från vetet.
Lycka till och berätta gärna hur det gick.
Instämmer till fullo. Ska tillägga att jag provat den föreslagna metoden ett flertalet gånger. Det kräver dock lite energi eftersom det även föregås av chattare som bara kan skriva när man har kuken i handen :cautious:
 

Storakuken23

Ny medlem
Verkar svårt hitta nån som vill träffas och runka.
Gillar ses i dusch/bastu på gym centralt i sthlm. Diskret, kan man ta det som det kommer. Ingen press.
Nån intresserad? Ska dit imorrn!!
 

fred

Ny medlem
Skulle gärna träffas och runka tillsammans när vi kollar på någon skön porr och snackar snusk.
Jag kan även tänka mig att runka varandras och även ömsesidigt suga om det känns rätt.
Dock vill jag framförallt runka tillsammans och kommer inte tjata om annat
Kommer att vara i Stockholm nästa helg och har tillgång till ett ställe att vara på.
Skicka DM om vad ni gillar och om ni är intresserade så ser vi om det passar.
 

martindalarna

Aktiv medlem
Verkar svårt hitta nån som vill träffas och runka.
Gillar ses i dusch/bastu på gym centralt i sthlm. Diskret, kan man ta det som det kommer. Ingen press.
Nån intresserad? Ska dit imorrn!!
Bastu har jag föreslagit till en del som första träff. Naturligt naken. Brukar stämma träff i simhallens bastu eller relax. Men kanske 15% som dyker upp och bara en som gått vidare.
 

Jörgen

Medlem
Kön
Man
Tja,

Jag söker kontinuerligt runkpolare som kan träffas då och då, i Stockholms trakten även Uppsala. Kollar porr non-stop är och rätt insatt. Om du söker någon i det formatet, skriv ett privat meddelande så tar vi det vidare där.
Jag finns i Uppsala och träffar gärna någon att runka och suga av
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen