Skulle verklige vilja hitta en seriös runkpolare att kolla porr med och bara runka ihop

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Inte lätt att hitta känns det som, men söker.
Sthlm här å det ska vara seriöst å bara runk.
Funderar på Blue Vision i veckan
Min erfarenhet är att det är svårt på vardagar under arbetstid. De flesta jobbar väl och alla har det inte så bra som jag att man är ledig. Men helger och kvällar är lättare över lag. Porrbio också.
 

Maloja

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Jag har ett eget kontor i Hässelby strand. När min fru är bortrest så är det ett underbart ställe att sitta naken och runka på...ta med en dator och kolla porrfilm...har egen ingång också, läckert att låsa upp dörren och vänta på sällskap eller tom. gå och öppna dörren för gäster naken...jag är BARA intresserad av att visa upp och bli runkad, inte sugen pga smittorisk...
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har ett eget kontor i Hässelby strand. När min fru är bortrest så är det ett underbart ställe att sitta naken och runka på...ta med en dator och kolla porrfilm...har egen ingång också, läckert att låsa upp dörren och vänta på sällskap eller tom. gå och öppna dörren för gäster naken...jag är BARA intresserad av att visa upp och bli runkad, inte sugen pga smittorisk...
Mm
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, jag brukar sitta i bilen, gömma kuken när någon går förbi. annars runkar jag i den buss jag kör när jag är ensam och har bussen hela dagen
Finns det inte övervakningskamera i din buss? Brukar ju var placerad så den ser om föraren blir antastad och kan streama till bussgaraget.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen