små pinsamt

trust

Ny medlem
Kön
Man
när jag va 12 brukade jag va hos mormor på sommarlovet hon hadde en liten stuga på en liten ö visst hon har sett mig naken många gånger när jag badat. Men nu skulle hon lägga sig o vila ok gick o kollade i fönstret o såg att hon sov då gick jag ner till den lilla stranden o la mig på en handuk o började runka satte även på hörlurar o lyssnade på musik så där ligger jag o runkar o blundar samtidigt o inte ser att hon har vaknat o kommit ut o satt sig brevid mig utan att säga nått o sammtidigt kännar man att det börjar komma så jag vänder mig på sidan o lägger av hela satsen på hennes mage. snacka om pinsamt. Men hon blev inte arg hon sa bara oj själv så slängde man sig i sjön fortare än fort.:oops:
 

smurfen

Ny medlem
Kön
Man
ojojoj ngt sånt har man aldrig gjort... men hon får skylla sig själv där... sätta sig brevid ngn som runkar...

I want to fuck all nigth
 

runkgubben

Medlem
Kön
Man
Ha ha ha ha ha det var en rolig händelse.

Men man kan undra vem som skämdes mest.

Och jag håller med smurfen att hon får skylla sig själv för hon såg ju vad han höll på med.



runka är gött
 

Rida_Ranka

Ny medlem
Kön
Man
Herre gud! Stackars dig! Hur har erat förhållande fortlöpigt sedan dess? Är det ständiga pinsamma tystnader? Eller det kommer du kanske inte ihåg...
 
Toppen