Smeka klitoris

Zofie

Ny medlem
Kön
Man
Asså, min mödomshinna är inte sprucken eller uttöjd, och jag vill inte stoppa in något när jag onanerar. Det gör jag när någon tagit min oskuld, men nu så smeker jag bara klitoris. Jag vill ha lite tips om vad man kan göra. Jag brukar använda handen och duschstrålen.

Jag är ung!
 

totkopf

Ny medlem
Kön
Man
Ta en använd roll-on deo, ploppa ur kulan med något lämpligt (kniv?), tvätta ur den ordentligt och fyll den med olja/glidmedel.
Ploppa tillbaka kulan och stimulera blygdläpparna och klitoris med din nya leksak.
Tipset kommer från någon smart kvinna här på forumet och finns i en annan tråd, orkade bara inte leta upp den för referens.
Annars kan du ju alltid variera gnuggandet av klitoris med anal stimulans, vad vet jag.
Lycka till.:)

-------------------------
"Our love can put an end to this fucking world"
 

Zofie

Ny medlem
Kön
Man
Jag har testat det förut och det är inte skönt.. Eller det känns inte.. Gör jag fel?


Anal stimulans? vadå? :S

Jag är ung!
 

Meile

Medlem
Kön
Man
har du testat nån vibrator av något slag (typ en klitoris stimulerare tex) ?????

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

Soffi

Ny medlem
Kön
Man
Ska gå i duchen och njuta av strålen...blivit såå kåt då jag suttit en stund här och läst
 

Knasluvan

Ny medlem
Ålder
56
Kön
Man
Duschen är ovtivelaktigt en av de skönaste platser att ta på varandras kroppar. Sen kan maj välja om det ska vara duschen hemma eller i sporthallen eller...
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Jag kan rekommendera att du köper en rabbit. Otroligt skönt att stimulera klittan med. :cool:

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
En av mina tidigare tjejkompisar visade mig en gång hur hon onanerar med duschen. Hon skruvade bort själva handtaget så att vattenstrålen blev smal. Därefter sänkte hon sig ned och riktade vattenstrålen mot sin klitoris.
Ni kan tänka er hur skönt det var för mig att se på :D och det dröjde inte länge förrän jag sprutade min sperma över hennes ansikte, hon fick i det ögonblicket själv en kraftig orgasm ;)
 

Zofie

Ny medlem
Kön
Man
Ja, jag brukar ta en eltandborste :p Men det är inte så skönt för den vibrerar inte så mycket ^^

Jag är ung!
 

Meile

Medlem
Kön
Man
oki men då om du nu tycker om vibrerande saker men fortfarande inte vill ha något inne i det så e det en klitorisstimulerare som gälelr då rå :p:p

frugan skulle nog helt klart rekomendera det för det e en av hennes favoritleksaker av de vi köpt och testat.. sen när du vill gå vidare skulle jag nog föreslå en "rabbit" den ska vara helt underbar säger aklla tjejjer jag pratat med om den....

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 
Toppen