smeker du dig ....

kaka

Ny medlem
Kön
Man
jag med, så fort jag börjar smeka mig själv dröjer det inte länge inna jag kommer, max 3 minuter
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Har hänt, men jag tycker det är svårt och klumpigt. Vilken ställning är bäst för att smeka sig samtidigt då? Min hand "kläms" alltid mellan oss eller är i vägen så att han slår sig ovanför kuken på den. Hur gör ni då?
 
N

Nudde -LÅST-

Gäst
Originally posted by tuvalu

Har hänt, men jag tycker det är svårt och klumpigt. Vilken ställning är bäst för att smeka sig samtidigt då? Min hand "kläms" alltid mellan oss eller är i vägen så att han slår sig ovanför kuken på den. Hur gör ni då?

Killen knullar dig när du är på rygg........
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Men det är då handen kommer ivägen ju..! Har inte testat under sex bakifrån, men det borde nog vara det mest praktiska?
 

handy

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by tuvalu

Men det är då handen kommer ivägen ju..! Har inte testat under sex bakifrån, men det borde nog vara det mest praktiska?
Ligg lite på sidan och han tar dig halvt bakifrån, då har du båda händerna fria och kan hålla isär blygdläpparna med den ena handen och runka klittan med den andra, tyvärr så går det nog för dig långt innan det går för honom, men en liten hämd är också en hämd:)
 

moohaa

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Kvinna
tycker det vore skönast om min partner tog över det för mig... bara en fantasi änsålänge, för jag har aldrig legat med nån som behärskade denna höga konst! [^]
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by moohaa

tycker det vore skönast om min partner tog över det för mig... bara en fantasi änsålänge, för jag har aldrig legat med nån som behärskade denna höga konst! [^]
Det enklaste är att bara ta tag i hans hand och sätta den där du vill ha den, så gott som garanterat uppskattat dessutom.

Vid missionären, eller när hon rider brukar det vara väldigt svårt att komma åt; armarna är aningens för långa och handflatorna åt fel håll, så anatomin sätter stop. Men bakifrån eller ännu hellre från sidan så är det inget problem, förutom att det kan bli lätt att komma av sig i smekandet när det blir för skönt då :oops:.

Annars så kan jag bara minnas en tjej jag varit med som inte smekte sig. Mycket uppskattat och upphetsande att se/veta om ska ni veta.
 

spruttibangbang

Ny medlem
Kön
Man
Jag gör det varenda gång.. oftast kommer jag flera ggr under samma knull.. när det är dax för min kille att komma så kommer jag samtidigt, oftast för 2a eller 4e gången.. Vi kommer alltid samtidigt när vi har sex!

Ni tjejjer där ute som tycker det är pinsamt eller vad det nu kan vara med att lägga en egen "hjälpande hand", tyck för allt i världen inte så!! Det är SÅÅ mycket skönare och dom flesta tjejjer måste smeka klitoris samtidigt för att kunna komma alls..
Din kille tycker det är upphetsande, tro mej!
Enklast tycker jag det är när man kör missionären, då han inte är tätt emot utan står mer på knä.. Då får du massor med utrymme och inga händer kommer i kläm. :)
Annars fungerar det att ligga i sked oxå, om du har dina ben särade och du lixom ligger mer på rygg å han ligger på sidan.. Saxa lixom. Bakifrån funkar oxå bra!
Ett BRA tips, samtidigt som du smeker dig själv, KNIP, släpp efter nån sekund, å KNIIIIP! DÅ är det som skönast! Om ni inte redan upptäckt det..
Knulla lugnt!!
:D
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by spruttibangbang

<snip>Ett BRA tips, samtidigt som du smeker dig själv, KNIP, släpp efter nån sekund, å KNIIIIP! DÅ är det som skönast! Om ni inte redan upptäckt det..
Då slapp jag fråga, han funderat på det där. Vi tjejer och killar är ju ganska lika i alla fall. Jag kniper alltid växelvis, mycket skönare så. Fast kniper man för länge så blir ståndet mjukt. Ingen tjej jag känt som direkt har knipit växelvis. Ett så pass enkelt knep så jag tycker att de flesta borde kommit på det på egen hand, man har ju inte direkt velat ge sextips man inte är säker på och riskera få ett "vadå, tycker du jag är slapp?". :oops:
 
Toppen