Smisk i porr

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Älskar både att ge och ta mot.
Vi har en ridpiska som är riktigt nice. Brukar be frugan att ge mig några rapp medan jag står på alla fyra och runkar :) men även ordentliga smällar med handflatan funkar utmärkt! Ibland om jag har sex och hon klämmer mig på rumpan och sen smiskar ett par gånger kan det va tillräckligt för att jag ska komma!
Blir sjukt kåt av att ge smisk också men på lite annat sätt. Att gå in i dominansrollen är nice som fan ibland och andra gånger går jag igång på att va undergiven och förnedrad :)
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Berätta mer?
Var det inte sexuellt för dig men för den som smiskade dig?
Blev du upphetsad av det smisket och det blev sexuellt för dig?
@Emmy
Min farbror la mig över knäet och smiskade min stjärt med handflatan när jag va liten, han lotsades att jag varit olydig med nåt. Jag tyckte själv att detta va kul men han smiskade inte så hårt då, det började han göra sen i tonåren.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Min farbror la mig över knäet och smiskade min stjärt med handflatan när jag va liten, han lotsades att jag varit olydig med nåt. Jag tyckte själv att detta va kul men han smiskade inte så hårt då, det började han göra sen i tonåren.

Blev du pirrig av det då?
 

Man1978

Välbekant medlem
Kön
Man
Min farbror la mig över knäet och smiskade min stjärt med handflatan när jag va liten, han lotsades att jag varit olydig med nåt. Jag tyckte själv att detta va kul men han smiskade inte så hårt då, det började han göra sen i tonåren.
Hade du alltså en sexuell relation med din farbror?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
När jag kom upp i tonåren så började vi leka mer, han upptäckte väll att jag blev pirrig av det och han lekte mer med fittan. Det är han som gjort mig intresserad av BDSM men då visste jag inte ens vad det blir.

Hur har det hållit i sig?
Träffat några bra bdsm-partners?
Vad uppskattar du nu?
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hur har det hållit i sig?
Träffat några bra bdsm-partners?
Vad uppskattar du nu?
Jag har i princip bara BDSM-sex och ja jag har ett par partners som är riktigt bra.
Uppskattar mest tydlig dominans, totalt utlämnad, våldtäktslekar med min ena partner, han som jag litar mest på.
 
Toppen