Smisk och analsex?

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
(Postar detta i 'allmänt' istället för BDSM, för jag tycker smisk är så vanilj... ;) Ärade moderator är välkommen att flytta tråden om den inte passar här :cool:)


Läste idag på ett annat forum, att smisk vid inträngandet vid analsex, kan ge effekten att ringmuskeln per automatik slappnar av och därmed underlättar. Eftersom jag gillar både analsex och smisk, men aldrig testat kombinationen tyckte jag det lät intressant.

Någon med erfarenhet av detta och vet om det stämmer?

//Bunny på den eviga jakten efter kunskap :cool:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Nej, men det låter ju rätt trevlig kombination... naughty naughty, stygga flickor med en kuk i analen och rödsmiskade skinkor ... ;)[}:)]

Vi får se om nån vet, annars får vi ta reda på det själva! :cool:
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Man lär sig nåt nytt varje dag, borde kanske testa om det stämmer.
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Nej, men det låter ju rätt trevlig kombination... naughty naughty, stygga flickor med en kuk i analen och rödsmiskade skinkor ... ;)[}:)]

Vi får se om nån vet, annars får vi ta reda på det själva! :cool:

ja men visst lät det lite spännande? :oops: Klart det ska utvärderas - vi får se vem som hinner testa först... *s*
 

liten_o_stolt

Medlem
Kön
Man
Min flickvänn tycker inte om anal sex så jag får nog inte chansen att prova
jag fick stoppa in den en gång när vi duschade. men hon sa att hon fick så ont efter så nu får jag inte komma in där med mig dale igen:/
 

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Min flickvänn tycker inte om anal sex så jag får nog inte chansen att prova
jag fick stoppa in den en gång när vi duschade. men hon sa att hon fick så ont efter så nu får jag inte komma in där med mig dale igen:/

Tips - Analsex kan vara mycket mer än att bara trycka in den. Gnid ollonet mot stjärthålet utan att försöka trycka in den, det är superskönt för båda.

Min tjej gillade först inte heller analsex, fick precis som din ont efter första gången. Jag fortsatte stimulera hennes anus när vi hade sex med fingrarna eller genom att gnida enl. beskrivning. Var mycket uppmärksam på hennes reaktioner, meningen är att det ska vara skönt. När vi hade sex för ett tag sen tog hon själv tag i kuken och tryckte in den i sitt analhål, nu har vi analsex regelbundet och hon får orgasm av det.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Min flickvänn tycker inte om anal sex så jag får nog inte chansen att prova
jag fick stoppa in den en gång när vi duschade. men hon sa att hon fick så ont efter så nu får jag inte komma in där med mig dale igen:/

Tips - Analsex kan vara mycket mer än att bara trycka in den. Gnid ollonet mot stjärthålet utan att försöka trycka in den, det är superskönt för båda.

Min tjej gillade först inte heller analsex, fick precis som din ont efter första gången. Jag fortsatte stimulera hennes anus när vi hade sex med fingrarna eller genom att gnida enl. beskrivning. Var mycket uppmärksam på hennes reaktioner, meningen är att det ska vara skönt. När vi hade sex för ett tag sen tog hon själv tag i kuken och tryckte in den i sitt analhål, nu har vi analsex regelbundet och hon får orgasm av det.

Det är helt klart en vanesak. Första gångerna kan man inte slappna av, och då kan det göra ont. Tänk på mycket glid och ta det lugnt. När man har lärt sig att slappna av är det jätteskönt.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tips - Analsex kan vara mycket mer än att bara trycka in den. Gnid ollonet mot stjärthålet utan att försöka trycka in den, det är superskönt för båda.

Min tjej gillade först inte heller analsex, fick precis som din ont efter första gången. Jag fortsatte stimulera hennes anus när vi hade sex med fingrarna eller genom att gnida enl. beskrivning. Var mycket uppmärksam på hennes reaktioner, meningen är att det ska vara skönt. När vi hade sex för ett tag sen tog hon själv tag i kuken och tryckte in den i sitt analhål, nu har vi analsex regelbundet och hon får orgasm av det.

elände vad rumpkåt jag blev av detta då...
jag har lekt med frugan stjärt när hon varit som kåtast, lite på det sättet som du föreslår så jag vet att det funkar & ger henne grym njutning
men att tränga in där har jag inte ens försökt, det r som du säger
låt henne sj ta initativet, det funka för....
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag var extremt mycket antianalt tidigare, men mycket smek och fingerlek med massa glid gjorde att jag ville prova och tog själv initiativet....men det här skulle ju inte vara en instruktionstråd för det!:D

Det där med smisk kanske funkar enligt annat känt recept..du kan ju bita dig i fingret när du gjort dig illa nån annanstans så tar smärtan i fingret ut den på det andra stället *S*

Inte för att jag tycker att analsex ska vara smärtsamt på något sätt iofs......
 
Toppen