Smygaren

qwin

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det var en solig dag i sommar och jag beslöt mig för att gå ner till en brygga i närheten och lägga mig och sola. Eftersom det var så varmt hade jag bara på mig bikinin och en kort kjol.
När jag kom ner till bryggan så såg jag att det låg en större båt fastknytt långsides med bryggan. Jag la ut handuken och la mig ner. Efter en stund kände jag mig rastlös och beslöt mig för att titta lite närmare på båten. Jag gick fram och tittade in genom ett fönster - jag blev helt chockad och livrädd !
Inne i ruffen låg det nämligen en man på sidan, med ansiktet mot mig och läste en porrtidning, som tur var så upptäckte han mig inte och jag skyndade tillbaka till handuken. Jag låg och funderade på vad jag sett och blev allt mer nyfiken.
Efter en liten stund så smög jag tillbaka och tittade in igen- mannen låg kvar i samma ställning och jag såg att han hade en rejäl bula i shortsen. Jag kände mig rädd och nyfiken på samma gång. Först tänkte jag gå hem men samtidigt ville jag se vad som skulle hända så jag stannade kvar.
Mannen var helt inne i sin tidning och upptäckte mig inte. Han bläddrade några sidor, och smekte sig själv utanpå shortsen. Jag började känna mig lite förvirrad, jag ville gå därifrån samtidigt som jag blev mer och mer nyfiken. Helt plötsligt satte han sig upp - jag duckade och undrade om han sett mig. Efter att det gått en minut och inget hänt satte jag mig upp igen.
Nu hade mannen tagit av sig shortsen och jag såg hur hans ollon stack upp ovanför kalsongkanten. Han smekte sig på pungen och fortsatte titta i tidningen. Jag visste inte vad jag skulle göra- jag kände mig rädd och lite småkåt på samma gång. Jag kom på mig själv med att stoppa in handen i bh:n och börja smeka mitt högra bröst. Mina bröstvårtor var alldeles styva.
Mannen stoppade in handen innanför kalsongerna och lirkade ut kuken. Han hade ett grymt stånd och kuken var alldeles ådrig.

Jag drog bh- tyget åt sidan så jag skulle komma åt mina bröst bättre.... Mannen tog några runktag innan han bläddrade igen. Hans kuk såg så härlig ut, jag blötte ett finger och lekte lite med bröstvårtorna. Jag hade helt förträngt att han kanske skulle upptäcka mig.
Mannen rullade över på rygg och tog av sig kalsongerna. Han blundade och ömsom runkade kuken och lekte med pungen. Jag började känna mig jättekåt och trosorna var alldeles blöta. Jag satt på huk med brösten framme och samtidigt som jag förde ner handen i trosorna så tittade mannen upp och rakt in i mina ögon.

Shit vad rädd jag blev- och han också för den delen. Vi stirrade på varandra någon sekund när han helt plötsligt log och frågade om jag ville komma in- jag kunde inte säga någonting och nickade lite försiktigt. Han klev upp, öppnade kapellet och hjälpte mig in.
Vet du hur kåt jag är ? Kan jag få känna på dina bröst ? - sa han
Jag vågade inte säga någonting utan nickade bara. Han föste in mig i ruffen och satte sig ner på sängen. Hans kuk stog rakt upp och såg alldeles fuktig ut. Mannen drog mig närmare och började klämma på mina bröst. Han andades tungt och fattade tag om min stjärt samtidigt som han kysste och slickade mina styva vårtor.

Är du lika kåt som jag ? Och hur länge har du stått därute ? frågade han , tillräckligt länge tänkte jag och svarade bara jaa. Han drog av mig kjolen och la ner mig på sängen. Mannen drog mina trosor åt sidan och började slicka min fitta. Åh vad skönt det var ! Jag var så kåt - fittan var alldeles svullen och dunkade skönt. Hans härliga tunga lekte runt klittan och jag började stöna .
Så drog han av trosorna helt och kryp upp och ställde sig med sin hårda kuk över mitt ansikte.

Sug min kuk sa han, och jag var inte sen att lyda. Jag tog tag runt kukroten och förde in den i munnen. Han gav ifrån sig ett ljudligt stön när jag sög in kuken, och jag kände smaken av sperma- han hade haft några genomskinliga droppar på ollonet. Jag sög och slickade hans härliga, ådriga kuk. Fittan bultade, och jag kände att det rann fittsaft mellan skinkorna. Hans ollon var så sexigt- alldeles blåaktigt och svullet. Jag lekte med tungan under ollonkanten, vandrade med tungan neråt och sög in hans bollar i munnen.
Lugn- sa han -det går annars- så la han sig vid min sida och kysste mig på halsen samtidigt som han stoppade in ett finger i min plaskblöta fitta. Jag stönade och höll mer eller mindre på att dö av kåthet. Jag ville bara känna hans stenhårda kuk mellan mina ben.

Så reste han sig äntligen, drog upp mina ben och tryckte in kuken- åh vilken känsla ! Han knullade mig stenhårt samtidigt som jag smekte mina bröst. Hans hårda kuk åkte in och ut och han stönade och smekte min klitta samtidigt. Så gick det för mig och jag kunde inte undgå att skrika till lite. Han fortsatte att knulla mig hejdlöst- jag kände och hörde hans pung tjaska mot mina skinkor. Helt plötsligt drog han ut kuken, förde fram den mot mitt ansikte och sprutade en hel kaskad av varm sperma över min mun och mina bröst. Det var sååå härligt, jag slickade mig om munnen och frågade om vi skulle träffas fler gånger............
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Jag håller med Doc...
Riktigt "nice"...
Ska lira lite skinnbanjo efter detta alster.:)
 
Toppen