SMYGTITTA PÅ GRANNTJEJEN

G

Guest

Gäst
Inte alls! Skulle vara glad om jag hade en ung tjej som granne...
Min ena granne är 10 år äldre än jag och har badrummet åt mitt håll.
När det lyser i der "frostade" fönstret så står man och väntar. Förr eller senare kommer hon ut naken i hallen på övervåningen. Mmmmmm.....
Om/när hon tittar ut genom fönstret ser hon mig oxå . :p
 

ungkille87

Ny medlem
Kön
Man
Inte alls! Skulle vara glad om jag hade en ung tjej som granne...
Min ena granne är 10 år äldre än jag och har badrummet åt mitt håll.
När det lyser i der "frostade" fönstret så står man och väntar. Förr eller senare kommer hon ut naken i hallen på övervåningen. Mmmmmm.....
Om/när hon tittar ut genom fönstret ser hon mig oxå . :p
lyx, vill med ha sånna grannar
 

Knasluvan

Ny medlem
Ålder
56
Kön
Man
Hej!
Min granntjej duschade ibland med fönstret på glänt. Ibland så mycket att man kunde se in från mitt fönster. Annars fick man gå ner på gräsmattan och stäla sig i hörnet på tomten. Sammantaget fick jag under uppväxten se hennes bara överkropp många gånger. Härliga minnen.
 

simon199401

Ny medlem
Kön
Man
Föe ett par år sedan i en lägenhet kom granntjejen ut på balkongen
fick för mig att börja runka och kom.
Är jag ensam om detta beteende
nej det är det inte jag tittar ofta på min granntjej och runkar medan jag ser henne.det är så skönt.
hon har stora bröst hon solar eller sitter i bh p altan hennes det gör mig så kåt så plocka fram min hårda stång och runkar så himla skönt blir aldrig trött på henne.....så fortsätt!!!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Kan bara fylla på att berätta om kvinnan i grannhuset, med balkongen i vårt hus synfält.
Drygt 40, sportig, djup solbränna och mörkhårig, slank och muskulös kropp, går ofta i träningskläder på sommaren.

Ligger ofta och solar på balkongen, dock alltid i topp och sportshorts.

En gång har jag sett hur hon fixar till morgonrocken i dörröppningen. Stod lite dold och syntes inte. Stora fullvuxna pattar.... hann inte se om fittan var bar också.

Har bara yngre tjejer på besök och aldrig killar/män....
Hur många döttrar kan hon ha?? Inte lika varandra och liiiite för gamla.....

När jag runkar så fantiserar jag om ett sexnäste, där hon dunkar bäver med alla dessa olika tjejer......
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade en granne som var mycket sexig, smal, små bröst. Alltid tighta jeans eller träningskläder. Cirka 35 40. Bästa var när jag var med mitt barn på kalas hos henne, då hade hon vita byxor och string. Hon har jag satt på i alla möjliga former i min fantasi. Synd att dom flyttade.
 

simon199401

Ny medlem
Kön
Man
min granntjej har jag fortfarande kontakt med via sms..
jag frågade henne om hon kan skicka en bild på henne..
skulle vilja ser hennes bröst på riktigt.. det är min dröm.
var nere i hennes källare medan hon duschade.
runkade där nere så skönt och kåt.
vet inte om hon vet om jag gör det..
 
Toppen