snälla grabbar ge mej tipps...

toadi

Ny medlem
Kön
Man
Ok detta är första tråden från mej.
Men jag är inne här väldigt ofta och uppskattar denna sida något så koppiöst!
Men under de senaste veckorna har ja träffat en underbar tjej.
Vi kan värkligen prata om allt mellan himmel och jord, där imellan är det mycket sex prat ;).
Hon har berättat att hon älskar när man slickar henne.
Saken är den att jag är 18 år och OSKULD!
Jag har igentligen inge brottom med detta heller. Men med denna tjejen är de annorlunda. Jag vill värkligen ha sex med henne, och hon med mig säger hon. :oops:
Så nu kommer den igentliga andledningen till att ja "förlorar oskulden" på onanera.se .
hur slickar jag fitta på bästa sätt? nått jag ska tänka på? nått jag absolut INTE skall göra? nått som tjejer uppskattar väldigt mycket?
snälla drös på mej allt ni kan, alla erfarenheter och tips.

Tack på förhand
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Tjena.
Jag skulle rekomendera att du provar dig fram.. Men det är iofs. väldigt nervöst första gången. Därför hade jag tänkt tipsa dig om några andra trådar här på Onanera.se. Tyvärr kan man inte länka direkt, så jag får vägleda dig;
* Under Onanera i; Kvinnlig Onani, tråden Tips på bra sätt att slicka fittan.
* Under Sex & Samlevnad i; Allmänt, tråden Fitt-Slickeri.


Good Luck my friend! ;D
 

toadi

Ny medlem
Kön
Man
Tack som sjutton!!!
ska kolla upp dedär trådarna...
ja jo man skulle kunna säga att det är väldans nervöst :)
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Tack som sjutton!!!
ska kolla upp dedär trådarna...
ja jo man skulle kunna säga att det är väldans nervöst :)

Är väl inget att skämmas över att du är oskuld.
Prova dig fram. Älskar ni varadnra så lär det knappast bli en engångsgrej att du slickar henne. Övning ger färdighet och ni bör nog kunna prata om vad som känns bäst för er båda.
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Som sagt inget å skämmas för, förlora den själv för tidigt och det e ju inget man kan få ogjort [B)]

Börja med att prata hångla och smekar. Skit i slicka fittan även om du känner dig pressad att prestera. Det kommer naturligt [:eek:)]

Annars finns det tusern tjejjer :cool:

För ja tycker ju:

Tjejjer e som tunnalbanan, det kommer en va 10:e minut. Frågan är om det är den linjen du skall åka med :eek:

Så ge det en chans :)

Dr. Oscarboy Phil[/size=2]
 

mr_niceman

Medlem
Kön
Man
Fråga brukar alltid funka. bara du håller dig på klittan så går allt bra :D men tjejer är olika så de funkar olika också och gillar mycket olika saker.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Din tjej låter ju som om hon har en schysst attityd.
Fråga henne hur hon vill ha det!

Sen om du e nervös för hur din performance ska bli, så be henne rida dej. Det är alltid ett säkert kort för ömsesidig njutning - har varit för min del, i alla fall!

;)
 
Toppen