Snyggt!

L

Lastbryggan

Gäst
Tackar och bockar.
Bara lovord hittills, det låter bra.

Vi kommer att fixa till en del buggar i veckan och allt kommer nog att vara klart inim en vecka.

// Mats
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Hej,

Snyggt säger jag också. Däremot undrar jag lite om sorteringsorning på meddelanden (men det kanske är sådant som kommer?)... Senaste uppdatering högst upp i en tråd är i alla fall intressant.

Good job!

PS. ... och kanske en avbryt, eller bakåt-knapp i publicera-dialogen efter att man förhandsgranskat ett nytt inlägg man skriver? (Men det kanske också ingår i fixarna?) Kul i alla fall!
 
L

Lastbryggan

Gäst
Hej,

Snyggt säger jag också. Däremot undrar jag lite om sorteringsorning på meddelanden (men det kanske är sådant som kommer?)... Senaste uppdatering högst upp i en tråd är i alla fall intressant.

Good job!

PS. ... och kanske en avbryt, eller bakåt-knapp i publicera-dialogen efter att man förhandsgranskat ett nytt inlägg man skriver? (Men det kanske också ingår i fixarna?) Kul i alla fall!

Alla dina önskningar har "Prio1" och var egentligen färdiga redan idag men vi var tyvärr tvugna att ta bort vissa grejer temporärt. Mej lovar att dom kommer att dyka upp inom några dagar.

tackar för beröm förresten :)

// mats
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Däremot undrar jag lite om sorteringsorning på meddelanden (men det kanske är sådant som kommer?)...
Då skall iaf det vara fixat.
// Mats

Juste! Kan man få önska sig en sak till medan man ändå håller på :):

När man öppnar en tråd skulle det vara kul om man kunde sortera på senaste högst upp också *inom* tråden. För vissa långa trådar (typ "Nära att komma" och "Kul lek") blir det ett väldans bläddrande till sista sidan om man skall se senaste inlägget.

Nu vet jag ju inte vad forumet klarar (är det skräddarsytt eller är det en anpassad standardlösning?) men sorteringsordningen inom tråd skulle kunna anges i användarinställningarna.

Ett alternativ skulle kunna vara att klicka på en länk och hamna på sista meddelandet i tråden.

Men det första och viktigaste - sorteringen av trådar - ser helt OK ut :) Tackar!
 
L

Lastbryggan

Gäst
Däremot undrar jag lite om sorteringsorning på meddelanden (men det kanske är sådant som kommer?)...
Då skall iaf det vara fixat.
// Mats

Juste! Kan man få önska sig en sak till medan man ändå håller på :):

När man öppnar en tråd skulle det vara kul om man kunde sortera på senaste högst upp också *inom* tråden. För vissa långa trådar (typ "Nära att komma" och "Kul lek") blir det ett väldans bläddrande till sista sidan om man skall se senaste inlägget.

Nu vet jag ju inte vad forumet klarar (är det skräddarsytt eller är det en anpassad standardlösning?) men sorteringsordningen inom tråd skulle kunna anges i användarinställningarna.

Ett alternativ skulle kunna vara att klicka på en länk och hamna på sista meddelandet i tråden.

Men det första och viktigaste - sorteringen av trådar - ser helt OK ut :) Tackar!
Jag har bannat Tobbe bot och bättring med detta också, jag tänkte på det direkt när jag såg det och han kommer att bygga en sorteringsfunktion även på "tråd-nivå"

Vi ha inga begränsningar i vad som kan göras eftersom hela communityt är kodat av honom. Så nu har jag skrytit färdig om honom :)

Misstänker att det kommer att vara klart i början av nästa vecka.

// Mats
 
Toppen