Sommar

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har precis läst i en bok om sommarens inverkan på oss människor. Inte konstigt vi blir lite småpilska av sommarsolen! Avkomman har näml bästa förutsättningarna att överleva ifall de föds på våren! Hihi!
 

La Dolce Vita

Medlem
Kön
Kvinna
Vad jag har läst så lär strömavbrott också göra oss småpilska:cool: Det föds fler barn 9 månader efter ett strömavbrott i alla fall;)
 

peter_30

Ny medlem
Kön
Man
Sommaren gör ju att många går med mindre kläder på sej så att man tittar väl lite extra på varandra o då känner man att det pirrar överallt och hela kroppen vibrerar..typ :)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Har precis läst i en bok om sommarens inverkan på oss människor. Inte konstigt vi blir lite småpilska av sommarsolen! Avkomman har näml bästa förutsättningarna att överleva ifall de föds på våren! Hihi!

Låter som en spännande bok:)

Berätta gärna lite mer om den! Handlar den om neanderthalare eller homo sapiens:sleep:


Jag menar: Idag när de flesta barn föds inomhus på ett BB och inte behöver frysa ihjäl i en grotta på vintern eller dö av värmeslag på sommaren, så kanske det ser lite annorlunda ut med överlevnadsvillkoren;)


Men det går ju inte att förneka att det är väldigt upphetsande med alla vibrerande kroppar på våren och sommaren:p[^]
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad jag har läst så lär strömavbrott också göra oss småpilska:cool: Det föds fler barn 9 månader efter ett strömavbrott i alla fall;)

Det kan ju ha en stor anledning till att vi är så bortskämda i dagens läge av ljus o elektricitet så när det sker ett strömavbrott blir vi lite handfallna och vad finns att göra då...Sex skönt (och ger värme om det börjar bli kallt också);)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Då borde man ju vänta med att bli kåt till sensommaren, jag blir kåt direkt på våren. Fast den här värmböljan gör ju att man tänder extra. :)
 
Toppen