Sommardröm 2/2

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
När hon drar ner mina jeans lägger jag min hand om hennes nacke och böjer mig fram, vi förenas i en djup tungkyss och min andra hand ligger helt plötsligt kupad över hennes brösts mjuka rundning.
Kyssande henne smeker jag hennes lena bröst genom bikini toppens tighta tyg och jag känner i min handflata hur härligt styva hennes bröstvårtor nu har blivit och de matchar verkligen min kuk som nu är hård och står bultande upp mot min mage.

Böjer mig fram så Lena kommer att ligga på köksbordet lägger henne tillrätta så hennes bak kommer att ligga alldeles framme vid bordets kant.

Raskt sparkar jag av mig jeansen och viker ihop dem till en kudde som jag lägger under Lenas huvud Tack fnittrar hon, tyckte det såg lite obekvämt ut kontrar jag när jag ställer mig framför henne och lägger mina händer på hennes solbruna mage.
Smeker hennes ljuva solbruna persikohud och ställer mig på huk framför henne, kysser hennes vackra lår kysser och smeker mig uppför dem tills jag når bikinins kant, gör en liten paus studerar hur hennes venusberg reser sig inunder det glatta tunna tyget som ligger som en extra hud spänt över hennes längtande sköte!
Trycker mitt ansikte mot hennes underliv kysser henne på trosan och drar in doften och känner smaken från henne.
Hon saxar sina ben om mig och jag för trosan åt sidan med pekfingret så min tunga kommer åt att leta sig fram till hennes styva klitt.
Håller om hennes höfter och bearbetar klitten med min tunga hör på avstånd hennes flämtande andhämtning när jag berör hennes känsliga kroppsdelar med min tunga, smaken, dofterna och ljudet av hennes flämtningar har nu förvandlat mig till ett vilddjur som reser sig upp och bänder ner sin kuk så ollonet kommer att glida mot Lenas svullna blygdläppar, retar henne en stund med att låta ollonet glida upp och ner lätt tryckt mot läpparna som nu är blanka och våta av både hennes safter och mina försatser.
Blygdläpparna glider lätt isär när jag drar min kuk mellan dem men jag har inte så bråttom, vill få Lena att böna och be om min kuk först!
Jag behöver inte vänta så länge innan hon kvider fram att jag ska ”köra in kuken” känner också själv att det är dags så jag trycker kuken mot henne och känner den härliga känslan när hennes heta fitta omsluter mitt ollon.
Drar tillbaka kuken och kör in den igen nu lite brutalare och den bottnar så skönt i Lena.

Med Lenas ben på mina axlar och med mina händer om hennes lår knullar jag henne nu brutalt på bordet, det är så härligt att känna hennes sköte krama min kuk, känna fittans krampaktiga sammandragningar och höra hennes kvidande var gång jag stöter in kuken i henne, våra blickar är fastnaglade vid varandra och av världen omkring oss märker vi ingenting, vi är nu ett med varandra, sammanfogade till en brutal väloljad samlagsmaskin!

Känner hur Lenas kropp blir stel som en fjäder förstår att hon närmar sig sin orgasm känner även att jag inte har så långt kvar så i en härlig slutspurt ger jag allt och vi når målet samtidigt, Lena kommer i en härligt våt orgasm och jag pumpar min sperma i henne stråle på stråle som fyller henne med min säd, känner hur hennes fitta krama om min kuk som om hon ville krama ur varje droppe ur mig och jag njuter så av det!

Långsamt glider kuken ur hennes våta sköte och jag drar tillbaka bikinitrosan som genast blir våt och glansig av våra safter när de tränger genom tyget, hjälper henne upp och väl uppe så omfamnar vi varandra i en härlig kram och kyss och efter en stund konstaterar vi att det är nog bäst att vi tar en dusch efter vårt fika…
På väg in i duschen frågar Lena skämtsamt vad hon blir skyldig för att ha kallat på hantverkare och jag svarar att dags taxan för tvättmaskins reparatörer var hennes bikini (som jag så gärna ville ha som ett minne från en underbar stund) hon skrattar och säger att visserligen var den dyr men att det var värt vartenda öre!
Lycklig med det svaret gick vi gemensamt in i duschen och lena konstaterade till sin glädje att min kuk nu åter stod hård igen, och det blev en av de skönaste duschar jag någonsin tagit! ;)
Och under den sommaren krånglade Lenas tvättmaskin ofta utan att jag kunde hitta nått påtaglig fel på den….
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Den sommaren vill jag också uppleva.

Hoppas han vårdar bikinin med vördnad. Den är värd sin vikt i guld...

Vill läsa fler episoder från den sommaren.... Nuuu... ;)
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Alldeles underbar läsning:p men inte kan det väl vara såå himla svårt att hitta massor med lättåtgärdade men nödvändiga "fel" på en tvättmaskin va;)


Kanske män och kvinnor använder olika taktik för att få som vi vill:oops:

...och det viktigaste är ju trots allt att vi får som vi vill;)

Jag skulle kunna sparka sönder den där tvättmaskinen för att få läsa mer...:D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag skulle vilja ha hjälp med några knappar i blusen efter att ha läst din berättelse:p
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Alldeles underbar läsning:p men inte kan det väl vara såå himla svårt att hitta massor med lättåtgärdade men nödvändiga "fel" på en tvättmaskin va;)


Kanske män och kvinnor använder olika taktik för att få som vi vill:oops:

...och det viktigaste är ju trots allt att vi får som vi vill;)

Jag skulle kunna sparka sönder den där tvättmaskinen för att få läsa mer...:D

-------------------------------------
Tror inte att du behöver vara så drastisk en liten flirt med ögat räcker nog!
(Gärna i kombinaton med den klädseln du har på din bild...frågan är då hinner du flirta?)
 
Toppen