Sperma

ninna

Ny medlem
Kön
Kvinna
Beskt och varmt. Fast det varierar ju från kille till kille. Min pojkvän smakar nästan ingenting och det tycker jag är jättebra eftersom jag älskar att suga av honom.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Ganska olika från gång till gång (fast det är samma kille). Salt, lite beskt, ibland ingenting...
 

the_flyer

Ny medlem
Kön
Man
En tjejkompis sa till mig för länge sen att groddar man har i sallad smakade och luktade som sperma och det kan jag nog hålla med om.
Någon annan som lagt märke till likheten?
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
En tjejkompis sa till mig för länge sen att groddar man har i sallad smakade och luktade som sperma och det kan jag nog hålla med om.
Någon annan som lagt märke till likheten?

Innebär att du själv provat? Var/när/hur? ;)

:love:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
En tjejkompis sa till mig för länge sen att groddar man har i sallad smakade och luktade som sperma och det kan jag nog hålla med om.
Någon annan som lagt märke till likheten?

Innebär att du själv provat? Var/när/hur? ;)

:love:

klart man har smakat på sin egen sperma
man bjuder väl inte på nåt man sj inte vet hur det smakar...

jag får halsbränna av min egen sperma, smakar mest salt & har en konsistens som gelé...lr nåt.
 

the_flyer

Ny medlem
Kön
Man
En tjejkompis sa till mig för länge sen att groddar man har i sallad smakade och luktade som sperma och det kan jag nog hålla med om.
Någon annan som lagt märke till likheten?

Innebär att du själv provat? Var/när/hur? ;)

:love:

:oops::oops: Jo det har jag. Men om du inte har något emot det så skulle jag vilja fråga om inte du också luktat och smakat på dina kvinnliga "kåtsafter"?
Jag kan inte påstå att sperma var så gott, det var inte äckligt heller, inte heller konsistensen var speciellt "svår" men jag känner inte för att smaka nån mer gång den närmsta tiden.

Eftersom jag inte smakat ordentligt mer än en gång så kan jag faktiskt svara på Var/när/hur ;) Och ja, det var i studentrummet framför datorn och med all sannolikhet med nåt "syndigt" på bildskärmen :p och efter en stund med lite upprepade handrörelser blir det som det blir - nåt kladdigt bara sprutar ut och sim salabim har man ett smakprov :D
Det måste ha varit nån gång under år 2000, för det var strax efter vi hade varit på ett företagsbesök och åt i deras lunchmatsal. Då när vi kom till grönsaksbuffen så tog hon groddar och passade på att säga det sådär helt appropå, hehe, lite frispråkig kanske vad vet jag :)
 
Toppen