Spermamängd?

shadow

Medlem
Kön
Man
Tror nog inte direkt Tuvalu suger av vem som helst. Men om man är i ett fast förhållande så brukar kondomen ryka efter några ggr. Är inte heller ett fan av dem (likväl lite som min flickvän). Men de är bra att ha ibland...trekanter tex.
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Glimmer: de flesta kukar har väl varit på diverse okända ställen, men jag suger som shadow sade inte vilken främling som helst. Om frågan är suga med kondom eller inte alls så väljer jag det senare.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Bella skrev:

"Om det bara inte fanns könsskukdomar så skulle jag kunna suga av en främling bara för att jag tänder på det."

En tjej har ju ganska stor makt över killen när hon suger. Skulle ni kunna suga av en kille om ni hade läkarintyg på att han inte hade någon könssjukdom och var nytvättad och fräsch?
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
tuvalu är det ett logiskt antagande, alt. åsikt, från din sida att de flesta kukar varit pådiverse okända ställen? Är det kanske bara dessa du kommer i kontakt med? Att din mun vari runt på diverse ställen? Det finns många trogna män också vet du och utifrån dem kan man få en annan åsikt.
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Glimmer: naturligtvis, de killar jag sugit av utan kondom har ju inte haft några läkarintyg, vi har bara känt varandra lite mer än att vi varit totala främlingar för varandra (det garanterar förstås inte att de inte fortfarande skulle kunna ha sjukdomar, men jag var väl klantig och tog lite risker då, jag vill ju suga men jag hatar kondomer).
el_gardo: det är ett antagande från min sida, hade jag haft en kuk hade jag inte varit sen med att testa att stoppa in den på diverse ställen, både hål i människor, dockor och frukter och grönt. Dessutom räknar jag nog en gift, trogen mans frus fitta för "okänt ställe", för det är ju faktiskt vad det är för mig. Alla har nog olika åsikter om vad som får anses som "okänt" men jag frågar liksom inte killar jag är med var de stoppat sin kuk i senaste tiden, så då blir allt "okänt", även om det bara är hans fru som haft den i sig (hur som helst ser jag det som en icke-fråga för jag kommer aldrig att ha sex med någon som är gift ändå).
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
fast det var väl prat om könsjukdommar, frukt, dockor och grönt är väl inte så farliga i den bemärkelsen, även om de är okända ställen. Och trogna kan ju var de som är singel men inte knullar runt för det. men skitsamma. De män du träffar skulle kanske inte ycka att det var så konstigt om du vill vara försiktig, liksom de skulle vilja vara försiktiga kanske. Från den sidan sett förstår jag vad du menar.
 

GrandLady

Ny medlem
Kön
Kvinna
För att svara på själva frågan, när jag har sex, inte ligger jag och bedömer mängd och längd!
Men i en p-film kan det vara läckert med en som kan spruta, inte långt men länge! Mmmm :p
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Hmmm...allt ska mätas och vara så jäkla prestationsinriktat liksom...

Jag föredrar att SEXET är bra framför att sprutet är långt/mycket/många/grönt/ananassmakande eller vad som helst.;)
 
Toppen