Spontan runk, har det hänt dig?

MikeGbg

Aktiv medlem
Ja, Valhalla Romerska badet i Gbg. Våtbastun, satt med en annan badande på stolarna vid aggregatet. Satt båda på handdukarna såg att kan ”kliade” sig rätt frekvent och var lite halvstyv. Kollade på honom och blev lite upphetsad så jag lät min kuk styvna. Kan kollade och sa till mig, ”fin kuk du har”. Svarade tack varpå han tog tag om min kuk och började runka, det var just innan stängning så var vara vi två där. Jag sträckte ut min hand och greppade hans kuk och runkade honom också. Efter en stund kom han och när det var min tur ville han att jag skulle spruta saten på honom. Så jag ställde mig upp och han runkade mig tills jag pumpade satsen över hans mage och kuk.
Just är vi var klara så kom badvakten och sa att det var dags för stängning.
Skönt sprut.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja, Valhalla Romerska badet i Gbg. Våtbastun, satt med en annan badande på stolarna vid aggregatet. Satt båda på handdukarna såg att kan ”kliade” sig rätt frekvent och var lite halvstyv. Kollade på honom och blev lite upphetsad så jag lät min kuk styvna. Kan kollade och sa till mig, ”fin kuk du har”. Svarade tack varpå han tog tag om min kuk och började runka, det var just innan stängning så var vara vi två där. Jag sträckte ut min hand och greppade hans kuk och runkade honom också. Efter en stund kom han och när det var min tur ville han att jag skulle spruta saten på honom. Så jag ställde mig upp och han runkade mig tills jag pumpade satsen över hans mage och kuk.
Just är vi var klara så kom badvakten och sa att det var dags för stängning.
Skönt sprut.
Härligt att bli sprutad på. Jag var på Vuxenkul på Hisingen i onsdags vid lunchtid och blev sprutad på mage och kuk... så gott att kladda lite och använda sperman som glidmedel på min kuk när jag sedan fortsatte runka
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Gick in på en pissoar i playa ingle, där en man runkade.Jag tittade på en stund och hårdnade av synen så jag tog fram kuken varvid mannen kom fram till mig och greppade den och började runka mig.Jag tog hans och vi runkade varann en stund,men blev avbrutna precis när han böjde sig ner för att suga mig så vi fick snabbt avsluta.Gick dit fler gånger men inte samma lycka.
 

Christian 1974

Ny medlem
Ålder
49
Kön
Man
Många gånger när ja bastat
Har jag inte kunnat låta bli att runka min stenhårda kuk..
Och fått hjälp många gånger..
Har tydligen en rätt grov kuk vilket många på pekat..heh
Fösta gånger va ja typ 15 fick super stånd.. en äldre herre sa att de va ok.. att runka..så jag runkade .. och han hjälpte mej även till ett väldigt Nice sprut o orgasm.. sög mun kuk o svalde allt..
 

Chan

Medlem
Kön
Man
Vet inte om det är samma sak
Men jag va på ett nakenbad utanför Stockholm Dock i skogen

Hade klätt av mig naken om låg på en handduk för att sola lite

Så klart hade jag hört om vad som kunde hända där
Men jag trodde aldrig att jag skulle råka ut för det

Hur som helst så la jag mig ner och njöt i solen

Helt plötsligt kom det fram en man
Han stod och tittade lite
Och jag visste ju inte riktigt vad han egentligen ville
Men han hukade sig bredvid mig och viskade att jag hade en fin kuk

Jag viskade tillbaka
Naiv som jag va

Ett tack

Varpå han börjar smeka min mage för att sedan helt enkelt ta tag i min kuk

Varför vi viskade vet jag än idag inte
Men det kanske hörde till stundens hetta
Eller så hade det med att det faktiskt började samlas personer omkring oss...

Men jag vågade liksom inte riktigt fokusera på omgivningen
Så jag blundade och kände hur han bara visste hur han skulle runka mig

Struntade helt i att det va folk omkring som tittade
Vilket i vanliga fall inte är en vanlig grej för mig

Och nej
Jag har ingen jättekuk

Han viskade igen och sa att jag bara skulle njuta

Vilket jag så klart gjorde

efter en relativt kort stund så kände jag faktiskt att det kommer att hända
Jag kommer att spruta med publik

Har aldrig hänt mig innan
(eller efter denna händelse)


Så jag kom
I en enorm utlösning
Och jag både lät och krampade länge och väl
Han följde med min orgasm hela vägen tills den va över

smekte min kuk med min egna sperma för att sedan
resa på sig och tacka?

Det var väl jag som skulle tacka

:giggle:


Så spontant eller inte
Annorlunda och en stark upplevelse

Vet inte ens vem det va...
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
Vet inte om det är samma sak
Men jag va på ett nakenbad utanför Stockholm Dock i skogen

Hade klätt av mig naken om låg på en handduk för att sola lite

Så klart hade jag hört om vad som kunde hända där
Men jag trodde aldrig att jag skulle råka ut för det

Hur som helst så la jag mig ner och njöt i solen

Helt plötsligt kom det fram en man
Han stod och tittade lite
Och jag visste ju inte riktigt vad han egentligen ville
Men han hukade sig bredvid mig och viskade att jag hade en fin kuk

Jag viskade tillbaka
Naiv som jag va

Ett tack

Varpå han börjar smeka min mage för att sedan helt enkelt ta tag i min kuk

Varför vi viskade vet jag än idag inte
Men det kanske hörde till stundens hetta
Eller så hade det med att det faktiskt började samlas personer omkring oss...

Men jag vågade liksom inte riktigt fokusera på omgivningen
Så jag blundade och kände hur han bara visste hur han skulle runka mig

Struntade helt i att det va folk omkring som tittade
Vilket i vanliga fall inte är en vanlig grej för mig

Och nej
Jag har ingen jättekuk

Han viskade igen och sa att jag bara skulle njuta

Vilket jag så klart gjorde

efter en relativt kort stund så kände jag faktiskt att det kommer att hända
Jag kommer att spruta med publik

Har aldrig hänt mig innan
(eller efter denna händelse)


Så jag kom
I en enorm utlösning
Och jag både lät och krampade länge och väl
Han följde med min orgasm hela vägen tills den va över

smekte min kuk med min egna sperma för att sedan
resa på sig och tacka?

Det var väl jag som skulle tacka

:giggle:


Så spontant eller inte
Annorlunda och en stark upplevelse

Vet inte ens vem det va...
Fån vad kåt jag blir av att läsa
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Har blivit avrunkad på nakenbad. Gick runt naken i en skogsdunge vid sidan om stranden och mötte en kille som log mot mig. Jag var lite halvstyv och gick fram till honom. Han sa ingenting utan bara tog tag om min kuk och började runka mig skönt. Tog inte lång stund innan jag kände att jag snart skulle komma och strax efter sprutade jag min sperma över hans mage och kuk alltmedan jag stönade och njöt.
Men vad härligt! Jag hade nog gått ett steg längre än den killen som runkade dig
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Lumpen vintern 1981-82 i Hässleholm. 4-dygnsövning i skaplig kyla. Efter att ha kommit tillbaka till T4-regementet, gjort iordning alla grejor och personlig utrustning, äntligen fått sitta ifred en stund på en vattenklosett - så spred sej en trötthet och ett lugn i kroppen. Dröjde lite med att gå till duschen, för att vänta ut de flesta.
Vi var unga killar då, 21-22 år gamla, och våra kroppar var säkert inte helt färdigvuxna med alla proportioner.
Min kuk var 15cm lång, 14cm runt roten och högerroterad i skaftet. (Scollios i kuken....) Riksgenomsnittet lär ligga där, men det skulle gå en del år till med storlekskomplex innan jag fattade det.
Gert-Inge var lång och lite överviktig han också. Hade sett tidigare att han hade en köttig ganska grov och stor kuk, väl synlig ådra längs kukskaftet, stort ollon med tjock förhud som liksom kryllade ihop sej framför ollonet.
När jag kom in i duschen var bara han där. Frontade mot mej, sökte ögonkontakt som om han ville stämma av något, var lite svullen och schamponerade skrevet ivrigt.
Jag svullnade också lite, flackande blick, hög andning, "tänk om det kommer någon...."
Han blev mer explicit, tog ett steg mot mej, fattade tag om sin kuk och nickade menande.
Lite yrslig, svindlande tankar och jag lät mej svepas med......
Tänk er nu själva; två 21 åriga killar efter 4 dygn ute i fält på vintern. Fatta att det blev 0 till 100 på under 10 sekunder; ett eller två drag innan riktiga Rallarestånd, inte jättemånga men väldigt snabba drag innan det började dra ihop sej bak i ryggen, bäcken och lårmusklerna späns upp och en varm flodvåg sköljer genom kroppen och ut genom kuken. Två stycken fyradygnsladdningar med 21-åringssagge skall ut genom kukarna och det kan inte gå tillräckligt snabbt. Kommer ihåg scenariot ännu idag, allting bara snurrade och vi sprutade båda två ungefär samtidigt rakt ut på väggen. Himmelskt skönt, ville liksom aldrig ta slut, vet inte hur många sprut vi besudlade de stackars kakalplattorna med - men det var många.....
Röda i ansiktet, ömma i våra kukar och helt urlakade stapplade vi ut i omklädningsrummet, torkade och klädde på oss och förmodligen gick direkt i säng och sov som två unga nyrunkade killmän.
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hade spelat badminton gick och duschade de hade en gemensam bastu med kvinnorna. Satt ensam i värmen kom in en naken kvinna blev lite förvånad trodde nog att hon var ensam. På den tiden var jag rätt så ung inte så erfaren även om jag inte var oskuld. Fick snabbt ett kraftigt stånd, kvinnan tittade sig omkring det var tomt du kan inte gå ut så här runkade två drag tog den i munnen då brast det för mig. Kvinnan gurglade till svalde jag måste påverkat dig,
nu vill jag komma själv sköter jag själv med duschen hos kvinnornas så det får då inte se. Hade inte själv tänkt på att runka eller så någon kvinna eller man smeka sig men hon hade tydligen andra planer. Vet inte hur vanligt det är men att lite yngre kvinnor smeker sig tillsammans i duschen men hade en granne som påstod att det hände ofta. Att män runkar tillsammans händer men själv jag och mina vänner slutade när vi började spruta, inte runka men att göra det tillsammans.
 
Toppen