Spontan runk

Sircumseised

Aktiv medlem
Kön
Man
Är nere i Skåne på min semester, vart så kåt igår och sugen på att få till en skön runk och sugträff. Efter ett tag fick jag kontakt med en kille som stämmde in på de jag sökte. Han bodde inte så långt bort så jag tog mig till hans ställe.
När jag kom fram och steg in i lägenheten så vart det tydligt vart det hela skulle utspela sig, i soffan låg det utvikta badlakan och på bordet stod två lösfittor, glidmedel och kukringar. Gissa om att jag blev stenhård direkt! Kallpratade lite först ca 10 min, sen åkte våra shorts av, jag lirkade ståendes på min kukring på min hårda kuk och pung.
Han blir väldigt upphetsad över min stora och grova kuk. Vi satte oss ner i soffan och började runka våra kukar, efter ett tag, frågar jag om han vill känna på min kuk, vilket han greppar o smörjer in med glid, shit vad skönt stönar jag fram och tar tag i hans kuk och börjar runka han.
Efter ett tag ställer vi oss upp och ställer oss mot varandra, jag greppar våra kukar och börjar runka dem växelvis och ihop. Grymt hett o känna en annans killes kuk mot sin egen! Tillbaka ner i soffan och jag känner hur jag börjar närma mig sprut, han hinner precis släppa taget om min kuk innan "the point of no return" kämpar med att hålla tillbaka och kniper som bara den men kan inte hålla tillbaka försatsen som bokstavligen rinner ner från mitt stora svullna ollon ner över min kuk och pung. Greppar åter min kuk och smörjer in den med försatsen, han tar min kuk och jag hans, nu kan jag inte hålla tillbaka sprutet.
Stönar fram att jag kommer spruta vilket jag gör, fullkomligt sprutar ut och landar på min mörkblåa t-shirt som jag har på mig, (Tur att jag tog med en extra) kort därefter sprutar även han sin sats.
Jag går in på toaletten och tvättar av mig lite snabbt, vi utbyter några ord innan jag drar. Får senare ett meddelande att vi borde ses igen...vilket jag tänker göra!
 
Toppen