Sprut

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hej flickor! Killar verkar vara så intresserade av att se andra killar spruta. Blir ni kåta av att se filmklipp etc på killar som sprutar?
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Nä inte speciellt men jag blir extra upphettsad när jag ser killen spruta när vi har sex ihop men som sagt inte speciellt av ett klipp med nån som sprutar:cool:
 
G

Göran67

Gäst
Kan inte säga att jag tänder något alls på att se eller tänka på att andra killar sprutar, blir nog mer avtänd om jag ska vara ärlig. Men smaken är som baken...
Kan inte förstå varför man skulle vilja se filmklipp på andra som sprutar den tjeje eller sig själva...

Nåja, ha det så bra iaf.:)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
jaaaaaaaaaaaaaaa:oops: det är upphetsande att se en man komma.
men inte när dom sprutar ner hela tjejens ansikte utan..mer på brösten..munnen..
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag kan ibland bli otroligt kåt av att se en man spruta, helst irl men även på film.
Jag har i min ägo en gammal p-rulle, amatörinspelad, där det finns en scen där en man, lite småfet och skallig inte alls en sexatlet knullar en bystig kvinna och de verkar ha det verkligt skönt båda två. När han kommer drar han på äkta porrfilmsmanér ut kuken och sprutar över kvinnan. Och som han sprutar! Det kommer stråle på stråle hur länge som helst och när han är klar är hon kladdig från musen ända upp på brösten. Just den filmsekvensen tänder mig enormt!
För några år sedan hade jag en kk som tyckte om att runka när jag såg på. Ibland bara rakt av men ofta ville han att jag skulle vara fullt påklädd en av mina svarta dräkter jag har på jobbet och han skulle vara naken och stå framför mig och onanera. Det var urläckert att se hans upphetsning och hur han sprutade, ibland på mina ben eller på mina bröst när jag knäppte upp dräktjackan och höll fram brösten. När han var sådär jätteupphetsad kunde han leverera en försvarlig laddning.
En gång när jag var ute med två killkompisar och fiskade bevittnade jag hur en av männen runkade av sig en morgon när ha var ute och morgonpinkade. Jag smygtittade bakom gardinen och såg hur han snabbt och effektivt tog en morgonrunk och sprutade i ljungen – jag blev förstås skitkåt och smög mig till en orgasm under täcket en stund senare.
 

Izabell

Ny medlem
Kön
Kvinna
Blir inte kåt av att se det på film. Däremot tycker jag om att bli nersprutad live... både lite här å där. ;)
 
Toppen