Spruta?

halivarodos

Ny medlem
Kön
Man
När jag är riktigt kåt så kan jag spruta ca två meter men de flesta killar jag är med tycker det är mycket. Sen har jag en stor häng pung jag vet inte om det har med saken att göra. Jag skulle gärna "droppa" om jag bara slapp häng pungen.
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Jag har också hängpung, och droppar som sagt bara. Så det finns ingen koppling där.

Hur är det när man knullar då? Om en tjej rider mig och jag kommer så droppar det ju ut direkt ur henne. Ni som sprutar långt, skjuter ni in säden längre in i fittan eller rinner den ut på samma sätt?
 

omskuren

Ny medlem
Kön
Man
Hade samma problem som du. För 10 år sedan bodde jag ett tag i USA och fick större och större problem med förhuden. Gick till doktorn och han rekomenderade att jag skulle omskära mig. Gjorde det och ångrar inget. Idag runkar jag länge utan att spruta, men när det kommer sprutar jag upp till bröstvårtorna och i bland när jag är riktigt kåt upp i ansiktet. Altså gå till doktorn och omskär dig!
 

fred_mc

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by aandersa

Ja hur hanterar ni sprutet då? Jag brukar bara komma i min hand helt enkelt, så är det bara att skölja av den sen.

Jag brukar komma på toaletten men jag tycker att det är lite bakvänt att springa in på toaletten och få utlösning när jag sitter och runkar framför datorn. Då tappar jag lätt lusten. Jag skulle gärna vilja titta på bilden på datorn även under utlösningen.
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Hehe, ja det är ju ibland en fördel när det inte skvätter eller är nån stor mängd sperma.

Hur fan gör man ifall man sprutar rejält och vill runka nånstans där man inte kan lämna en massa kladd? Om jag sover nånstans och vill runka kan jag ju bara plocka satsen i handen och lösa det på nåt vis sen.
 

fenderbender

Ny medlem
Kön
Man
Jag "droppar" också. Jag måste erkänna att jag ibland fantiserar om att spruta iväg satsen rejält. Jaja, man vill bara ha det man inte kan få...
 

EriK2

Ny medlem
Kön
Man
om jag drar bort förhuden när jag kommer, så sprutar det ordentligt, men om jag inte vill ha sprut så låter jag förhuden vara kvar..
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by aandersa

Hehe, ja det är ju ibland en fördel när det inte skvätter eller är nån stor mängd sperma.

Hur fan gör man ifall man sprutar rejält och vill runka nånstans där man inte kan lämna en massa kladd? Om jag sover nånstans och vill runka kan jag ju bara plocka satsen i handen och lösa det på nåt vis sen.

Det går inte! Du måste ha något att komma i, ett rejält papper eller något annat.
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag sprutar också rätt mycket,när jag smygrunkar typ när man sover i sammarum som någon kompis eller när jag sitter framför datorn och inte vill förstöra skrivaren så brukar jag trä strumpan över kuken när jag sprutar!

Anders
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
Originally posted by aandersa

Jag har också hängpung, och droppar som sagt bara. Så det finns ingen koppling där.

Hur är det när man knullar då? Om en tjej rider mig och jag kommer så droppar det ju ut direkt ur henne. Ni som sprutar långt, skjuter ni in säden längre in i fittan eller rinner den ut på samma sätt?

jag vet inte ur långt jag sprutar, men när jag har sex så "bottnar" jag och satsen rinner ut ändå. det som kommer in kommer ut har jag uppfattat det som.
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Bottnar? Alltså din kuk slår emot nånting längst in, eller? Hur lång kuk måste man ha för att det ska ske? Och hur känns det?
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by aandersa

Bottnar? Alltså din kuk slår emot nånting längst in, eller? Hur lång kuk måste man ha för att det ska ske? Och hur känns det?

Ja, man kan väl säga så, den går inte in längre i alla fall.
Hur stor kuken är har inte lika stor betydelse som hur djup tjejen är, i och för sig har man en väldigt stor kuk så har det ju betydelse. Medeldjupet för en kvinna, som jag har hört i alla fall, är 15 cm.
Den kan nog kännas lite speciellt, kan göra ont för tjejen.
 
Toppen