Sprutade slak

snoppp

Medlem
Ålder
72
Kön
Man
Få utlösning med slak kuk?
Detta har hänt mig om jag gått naken (naturist) en hel dag. Är ingen kraftig utlösning men kittlar fin i kuken ändå. Hände mig en gång när jag fotade mig naken på en strand, var rätt kåt och styv i början men blev mer slapp innan de välbekanta kittlingen kom.Fick med det på bild.
Inte alltid så lyckat med spontana utlösningar, det fina är att jag är oftast lika kåt efteråt.
Nu så kan det bli lite skämmigt också, var på landet och där går jag ofta naken, men med hänsyn till andra som inte tycker det är passande. Denna dag var jag ensam så det blev en del porrsurf på morgonen men ville behålla kåtheten ett tag till. Går ut och sätter mig i solstolen, blir lite pill på kuken som står så fint, då kommer en bil upp på vägen och stannar. Jag går in och hämtar min morgonrock. En man kommer fram till mig på verandan. Där står jag och känner kittlingen i ollonet. Ser att han tittar ner på mina fötter. Blev ett kort besök.

B
 

Flexibel

Ny medlem
Jag somnade under massagen på jobbet och vaknar av att sperma rinner ur kuken trots att jag inte har stånd. I all hast lämnar jag massagerummet och rusar in på toaletten där jag sanerar kalsongerna så gott det går. Jag återvänder till rummet för att hämta min tröja och jag är övertygad om att massören förstått vad som hänt.
 

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Detta har hänt mig med, eller jag har inte kommit, men känt att det varit nära fast kuken är slak. Väldigt märklig känsla. Innan dess har jag ju självklart runkat och varit, och är fortfarande rejält upphetsad, och så blir man avbruten och ståndet lägger sig, men inte upphetsningen... Jobbig situation för då vill man ju liksom inte kladda ner sig.
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja visst har jag sprutat i slakt tillstånd, eller kanske mer halvslak då. När jag runkat eller knullat länge kan kuken slakna, av lite utmattning, trötthet typ. Oftast kommer ståndet igång efter en stunds runkande men om jag edgat länge innan kan det sluta i att jag sprutar med slak eller halvslak kuk innan ståndet är uppe igen. Skönt det också, men ju hårdare desto bättre om man tänkt ge sin partner en skön penetration...
 

Atterbom

Aktiv medlem
Kön
Man
Händer mig ofta att jag kommer utan att runka eller röra kuken. Senast när ert var trångt i tunnelbanan och jag stod tätt bakom en kille . Blev så kåt och sen alla skakningar hit och dit hjälpte nog till Spruta i kalsongerna. Tur jag inte hade ljusa byxor
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Händer mig ofta att jag kommer utan att runka eller röra kuken. Senast när ert var trångt i tunnelbanan och jag stod tätt bakom en kille . Blev så kåt och sen alla skakningar hit och dit hjälpte nog till Spruta i kalsongerna. Tur jag inte hade ljusa byxor
Wow, härligt tillfälle ;)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har hänt några gånger när man kommer innan den hinner resa sig. En av gångerna som jag skrivit på andra trådar är min kusins bh och trosor när vaktade hennes lägenhet och tog hand om hennes två katter.
 

hårig man

Medlem
Kön
Man
Har haft mycket problem men spontan utlösning utan att det är något sexuellt inblandad. Kan vara i sömnen, cykling, promenad t.ex. där det uppstår friktion.
 
Toppen