Sprutar riktigt mycket!

Tomas

Medlem
Kön
Man
Följer en SEXBLOGG där jag fått tips om en produkt som får en att spruta mycket sperma. Den har jag skaffat och använt i två veckor nu och jag är enormt nöjd. Sperma mängden har ökat och utlösningarna har blivit så mycket kraftigare. Var tveksam först men nu lägger man upp rejäla satser :). La länken till sexbloggen om ni vill kolla in den. Frugan gillar extra kladdet ;)
 

prism

Medlem
Kön
Man
Verkar vara ett dyrt kosttillskott, billigare (och kanske bättre) med typ l-argiplex /motsv. innehåller typ samma saker.

Det är det vanliga vanliga: zink, selen, folsyra, ginseng, aminosyror (l-arginin) osv…

Sånt brukar hjälpa till med potensen och spermieantalet.

Men vill du ha mycket sperma/utlösning så är det vatten+stimuleringstid som gäller. (Misstänker hårdare stånd/mer kåthet av kosttillskott kan hjälpa här)

/ mvh misstänksam mot all marknadsföring inom sexuell prestation.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Verkar vara ett dyrt kosttillskott, billigare (och kanske bättre) med typ l-argiplex /motsv. innehåller typ samma saker.

Det är det vanliga vanliga: zink, selen, folsyra, ginseng, aminosyror (l-arginin) osv…

Sånt brukar hjälpa till med potensen och spermieantalet.

Men vill du ha mycket sperma/utlösning så är det vatten+stimuleringstid som gäller. (Misstänker hårdare stånd/mer kåthet av kosttillskott kan hjälpa här)

/ mvh misstänksam mot all marknadsföring inom sexuell prestation.
Menar du då att man får en större mängd sperma/utlösning om man dricker mera vatten?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Mer vatten, mer vätska så mängden kan definitivt påverkas även om det nog blir mer vattnigt än låt säga tjockt.
Jag har aldrig tidigare tänkt på att intag av vatten kan påverka hur stor dos det blir av sperman...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har aldrig tidigare tänkt på att intag av vatten kan påverka hur stor dos det blir av sperman...

Om du dricker lite så blir sperman tjockare, kan till och med bli klumpig, det har i alla fall jag upptäckt. Är dålig på att dricka på sommaren. Harley gillar inte det, så ser till att dricka nuförtiden.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Om du dricker lite så blir sperman tjockare, kan till och med bli klumpig, det har i alla fall jag upptäckt. Är dålig på att dricka på sommaren. Harley gillar inte det, så ser till att dricka nuförtiden.
Nä, klumpig sperma vill man inte ha, men för vattnig är inte heller bra, tycker jag. Får försöka komma ihåg att dricka mera. Men kanske det är åldern som påverkar spermamängden också. Man blir tyvärr inte yngre med åren...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Nä, klumpig sperma vill man inte ha, men för vattnig är inte heller bra, tycker jag. Får försöka komma ihåg att dricka mera. Men kanske det är åldern som påverkar spermamängden också. Man blir tyvärr inte yngre med åren...

Åldern har också inverkan, definitivt.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Önskar så att detta kunde vara sant! Men tyvärr… är slutsatsen för mig (kanske funkar för andra) att dessa naturliga produkter inte hjälper särskilt mycket. Har testat det mesta genom åren, även likadan som denna, och även om det ger en liten ökning, kanske, så är det för mig försumbart. Inte i närheten av 4 gånger mer, vilket skulle vara en otrolig mängd för övrigt!

Pysslar man med träning så känner man igen ingredienserna i denna också och vad de gör för kroppen. Och visst, har du brist på något i kroppen så kan naturliga kosttillskott hjälpa till, absolut. Men är du fullt frisk och äter och dricker normalt kommer inga naturliga produkter göra att kroppen överproducerar. Möjligtvis blir du lite kåtare och blodtillförseln förbättras, och bara det kanske gör det lite skönare så du sprutar någon droppe mer ;)

Tänk om jag fick en krona varje gång en tonåring köpte en testo-booster och trodde han skulle bygga massa muskler. Miljardär!

Men vad vet jag, det kanske är jag själv som är undantaget och det funkar för alla andra. Så testa och se själv. Spännande är det ju och hade det funkat för mig hade jag knaprat piller livet ut.

Är långt ifrån expert, men det är ju inga som helst farliga ämnen i denna. Så prova, och funkar det så grattis! Toppen!

Vore kul att höra fler erfarenheter!!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Önskar så att detta kunde vara sant! Men tyvärr… är slutsatsen för mig (kanske funkar för andra) att dessa naturliga produkter inte hjälper särskilt mycket. Har testat det mesta genom åren, även likadan som denna, och även om det ger en liten ökning, kanske, så är det för mig försumbart. Inte i närheten av 4 gånger mer, vilket skulle vara en otrolig mängd för övrigt!

Pysslar man med träning så känner man igen ingredienserna i denna också och vad de gör för kroppen. Och visst, har du brist på något i kroppen så kan naturliga kosttillskott hjälpa till, absolut. Men är du fullt frisk och äter och dricker normalt kommer inga naturliga produkter göra att kroppen överproducerar. Möjligtvis blir du lite kåtare och blodtillförseln förbättras, och bara det kanske gör det lite skönare så du sprutar någon droppe mer ;)

Tänk om jag fick en krona varje gång en tonåring köpte en testo-booster och trodde han skulle bygga massa muskler. Miljardär!

Men vad vet jag, det kanske är jag själv som är undantaget och det funkar för alla andra. Så testa och se själv. Spännande är det ju och hade det funkat för mig hade jag knaprat piller livet ut.

Är långt ifrån expert, men det är ju inga som helst farliga ämnen i denna. Så prova, och funkar det så grattis! Toppen!

Vore kul att höra fler erfarenheter!!

Skulle vara intressant att se en riktig vetenskaplig studie på alla dessa piller. Men även om det är placebo så är det ju "fungerande" på sitt vis. :)
 

Tomas

Medlem
Kön
Man
Jag har testat dessa piller och jag märker skillnad. Möjligt att det funkar med vatten.....? men jag kan inte drick mer vatten än vad jag redan gör haha. Kul att köra en period.
 
K

KjellKåt

Gäst
Prova med Zink tabletter, är så att sperma innehåller en del zink.
Vätska kan nog vara bra för fått vätska drivande tabletter och sperman blev tjockare.
 
K

KjellKåt

Gäst
Blir inte sperman mera tunn om man dricker mera vatten? Så har jag alltid hört...
Har alltid haft rätt tjock sperma så vet inte om vatten kan spela in. Nu tömmer jag inte så ofta så gör sperman ännu tjockare.
Men Zink fungerar, har jag testat, blir fler sprut på samma utlösning. Sprut kan man ju inte kalla det längre, rinner mer än sprutar.
När jag började med zink kunde jag få det att rinna sperma från kuken bara jag var kåt. Har någon film från det i datorn, behövde inte ens vara styv.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har alltid haft rätt tjock sperma så vet inte om vatten kan spela in. Nu tömmer jag inte så ofta så gör sperman ännu tjockare.
Men Zink fungerar, har jag testat, blir fler sprut på samma utlösning. Sprut kan man ju inte kalla det längre, rinner mer än sprutar.
När jag började med zink kunde jag få det att rinna sperma från kuken bara jag var kåt. Har någon film från det i datorn, behövde inte ens vara styv.
Oj! Jag som knappast aldrig ens får nån försats...
Vad för typ av zinktabletter ska man ta då? Finns de att köpa på apotek?
Jag sprutar knappast heller något mera. Rinner mera ut, som du säger
 
K

KjellKåt

Gäst
Zinktabletter finns på apoteket men är billigare på hälsokost affären.
25 mg är en lagom dos, ta inte mer för gör ingen nytta.
Sprutet får man nog aldrig åter är nog åldern som gör sitt.
Jag försöker knipa så mycket jag kan, gillar gå lite kissnödig och sedan låta några droppar bara slipa ut. Funkar på sommaren när man är naken ute.
Försats är sällan jag får numera men ska prova igen med Zink tabletter.
 
Toppen