Sprutar riktigt mycket!

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Käkar tillskott med zink samt dricker mycket vatten, försöker även att hålla pungen så sval som möjligt, använder luftiga kalsonger, kör även en del utan. Använder inte värme i sätet på bilen. Gör helt klart att jag sprutar mera. Är relativt lättflytande, vilket gör att jag även sprutar längre, vilket ju är kul när man är på rätt ställe. Brukar även smaka ibland och tycker att smaken är bättre om jag dricker mycket vatten.
 

oceanborn

Aktiv medlem
Kön
Man
Käkar tillskott med zink samt dricker mycket vatten, försöker även att hålla pungen så sval som möjligt, använder luftiga kalsonger, kör även en del utan. Använder inte värme i sätet på bilen. Gör helt klart att jag sprutar mera. Är relativt lättflytande, vilket gör att jag även sprutar längre, vilket ju är kul när man är på rätt ställe. Brukar även smaka ibland och tycker att smaken är bättre om jag dricker mycket vatten.
Zink-tabletter å mycket vatten gör nytta har jag märkt, sprutar mer efter det.
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Lite erfarenheter jag samlat på mig genom åren, när det gäller detta mysiga ämne, större sats och mer sprut ;O)
Se till att vara i gott allmäntillstånd, utvilad, avstressad, mätt och på bra humör
Tillskott av mineraler och vitaminer är bra för kroppen på fler sätt, och kan hjälpa till, men inte någon mirakelkur för mer sprut. Finns också en del tillskott för bättre sexdriv, som kan funka bra om det är det man behöver.
Vissa typer av mat som verkar ha positiv effekt;
Lök, paprika, nötter, pumpakärnor, fläskkött, lammkött, fisk, färska skaldjur, öl, ägg
Undvik skräpmat och stora mängder alkohol
Drick mycket vatten några timmar innan du tänker komma
Ha sex med någon du verkligen tänder på
Sist men inte minst så är detta med att öva på edging, dvs att ligga på gränsen till utlösning,
och det ska man öva på mycket och länge. En del i det är att runka utan att komma, helst flera gånger om dagen. Men som sagt övning och träning är det viktigaste.
När det väl är dags att spruta lönar det sig att man själv eller ens partner stimulerar strängen under ollonet, kramar och drar lite i pungen om man gillar det (kolla hur tjejer(eller killar) gör i porrfilmer när dom ska få grabbarna att spruta )
Lycka till ;)
Som sagt detta är min erfarenheter, skulle vara intressant veta mer om er andra, vad ni har för tips? Alltid kul att lära sig något nytt :)
 
Toppen