Stöna högt när du onanerar?

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Stönar inte själv, men tycker de är bra tecken på man njuter. Vid stön
 

Totte75

Aktiv medlem
Kön
Man
Olika för mig. Ibland kan jag nästan vara helt tyst förutom sprutet, men andra gånger så stönar jag rejält. Tror det handlar om längden på runket för att framkalla stön. Knull alltid mer stön och fejkar inte, det bara kommer, särskilt om jag får analen stimulerad.
 

Hård73

Aktiv medlem
Kön
Man
Stönar nog mer när jag knullar eller blir avsugen än när jag runkar. Det handlar nog mer om att visa för den andra att man njuter.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Stönar aldrig nör jag onanerar själv. Bara bör jag knullar med min fru, när vi har huset för oss själva.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag får pudla här.

När jag använder TENS så är jag inte i närheten av tyst, skriker rakt ut. Däremot är det nog inte några sexiga stön, låter nog snarare som jag blir misshandlad. Har testar fler gånger nu och senast komma jag på mig själv att både skrika och dräggla....
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag får pudla här.

När jag använder TENS så är jag inte i närheten av tyst, skriker rakt ut. Däremot är det nog inte några sexiga stön, låter nog snarare som jag blir misshandlad. Har testar fler gånger nu och senast komma jag på mig själv att både skrika och dräggla....
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Vad är Tens?Låter ju härligt att du blir så kåt att du skriker och dräggla!
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Underbart så hon sprutar! Att släppa kontrollen och bara njuta är fantastiskt.
 
Toppen