Stora kukar....

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Ja det där var inte illla! Men fan för att behöva tejpa kuken varje gång man vill få den att stå ;)
Förr har jag hållit på mycket med att pumpa kuken, nu har jag väl rätt bra storlek från början, men genom att pumpa på rätt sätt kan man få kuken att bli enormt stor och tjock. Det är riktigt skönt och så härlig känsla att bara gå runt med en tung dinglande mosterballe.
Men den där killen har nog injicerat något!
Men gillar man att ha en monsterkuk ibland, och att leka med kuken länge, skulle jag klart rekommendera att testa och pumpa
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Ja det där var inte illla! Men fan för att behöva tejpa kuken varje gång man vill få den att stå ;)
Förr har jag hållit på mycket med att pumpa kuken, nu har jag väl rätt bra storlek från början, men genom att pumpa på rätt sätt kan man få kuken att bli enormt stor och tjock. Det är riktigt skönt och så härlig känsla att bara gå runt med en tung dinglande mosterballe.
Men den där killen har nog injicerat något!
Men gillar man att ha en monsterkuk ibland, och att leka med kuken länge, skulle jag klart rekommendera att testa och pumpa

Jag har pumpat en hel del förr, och fick också till helt vansinniga storlekar som varade upp till 2 timmar i slakt tillstånd. Jag brukade pumpa i 1 timme innan jag åkte och simmade. Oj vilka avundsjuka blickar man fick i omklädningsrummet, då kuken inte längre såg pumpad ut vid det laget utan bara stor, tung och fyllig. Fyllde ut badbyxorna fint gjorde den också.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag har funderat på att testa pumpa,något tips
Finns såklart massor på nätet att läsa, ha gott om tid och ta det lugnt. Att pumpa upp till monsterstor kuk tar tid och är superskönt under tiden. Känner du minsta obehag så kör du för hårt och för fort. Ta ofta korta pauser. Så bara njut ;)
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har också testat kukpump. Var visserligen en enkel billig variant, men funka rätt bra. Brukade smörja in hela kuken först med värmande, blodstimulerande olja, sedan pumpa i omgångar. Längden kunde iallfall inte jag påverka något nämnvärt, men grovleken/omkretsen gick från som jag har nu 15cm i omkrets till lite över 17 cm. Men han i filmen, wow det var liksom helt otroligt
 
Toppen