Storlek

Studenten

Ny medlem
Kön
Man
Ofta säger man ju att storleken inte spelar ngn roll om man sköter tekniken bra. Men efter att ha råkat kommat in på tråden om grabben med en den stora kuken, så frågade jag mig är jag liten. Har fått kommentarer på att jag är så "stor" men var det för att stärka mig lr är jag stor. så frågan till er är egentligen:

Tjejer: Har storleken betydelse och vad är smått / lagom /stort?

Killar: Vad har ni för längd och omkrets? (vill inte se nga bilder tror på ert ord :p)

---------------------------------
"för ingen kan dra i den o ingen kan ta i den lika bra som jag. Nä ingen kan leka o ingen kan smeka den lika bra som jag"
 

Sexfantasi

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker storleken spelar mindre roll men jag blir mycket mer uppkåtad om jag vet att en stor spermaladdning väntar, ju större desto bättre.
 

Mikke74

Medlem
Kön
Man
Sluta att ha komplex , alla räcker till åt någon , tror du alla tjejer är lika tajta eller glappa ?? alla är ju individer och det är svårt att ha en standard på människor ,det finns ju de som avviker i både stort och smått
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
ja spermaladding säger du........så har vi snart nått annat att ha komplex för. Men alla så både föder och berörs vi a normerna
 

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
Min K K sägher att jag har en stor och jag känner själv att hela längden kommer inte in,...asså är jag stor...i det fallet..
duger åt mig


Intreserad av rätt så mye..
 
Toppen