Storlek ?

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Det snackas ju mycket om snoppstorlekar idag och om man duger etc etc.

Tänkte fråga lite fråger till er på forumet som en del tycker är pinsama att fråga. Kanske även att svara på :) ... Kopiera frågorna och skriv svar därefter.

Killar:

1, Storlek? Längd, omkrets ?
2, Är du nöjd över din penis?
3, Vilka mått skulle du föredra?
4, Vad tror du medel ligger på?
5, Har någon tjej någon gång sagt att du har för liten/stor? Vad isf?
6, Tror du storleken spelar någon roll?

Tjejer:

1, Spelar storleken någon roll ?
2, Vad är en lagom penis för dig? Omkrets/längd.
3, Vad tycker du gränsen går för hur liten penisen får va? O/L.
4, Vad tycker du gränsen går för hur stor penisen får va? O/L.
5, Om du var tvungen att välja vad skulle du välja? En lite mindre penis lr en större? Inget mellanting :p ...
6, Om du älskar killen ifråga, spelar storleken då någon roll? Även om han har den minsta lilla mask du sett ?




Jag kom på Slapphänt :)
 

tomaserotika

Ny medlem
Kön
Man
Så var det här med storleken igen!

Jag hittade för några dagar sedan en hemsida där fakta om storlekarna ges och där du kan testa din kuk storlek. Testet går till så att du mäter din kuk och automatiskt jämför den med andra, man för i procent reda på hur många som har större eller mindre. Jag är ny här och vet inte om man kan lägga in länkar eller var man gör det i sånt fall. Mejla mig direkt om du vill.

Kommentarer är:

- Själv har jag inte träffat på en enda kvinna som inte tycker kuk storleken är avgörande för känslan.
- Massor av män ljuger om sin storlek, antagligen beroende på att deras små gör dom osäkra.
- Helt klart kan en kvinna känna smärta och göra sig illa om kuken är för stor för hennes fitta, jag vet genom egna upplevelser och hört andra.
- Kvinnor som har män med kukar som är normala eller små är medmänskliga och självklart försvarar dom sin mans kuk storlek att den är bra nog. Därmed kan det ibland låta som kvinnorna tycker att storleken inte är avgörande.
- Kuk storlekarna är mycket som bröst storleken, en del kan faktiskt se fulla ut bara för att de är för stora ut!
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
1. Spelar storleken någon roll?
[red]Visst spelar storleken roll![/red]

2. Vad är en lagom penis för dig? Omkrets/längd.
[red]En lagom kuk för mig är L=18 cm och O=12-14 cm.[/red]

3. Vad tycker du gränsen går för hur liten penisen får va? O/L.
[red]Jag vill helst inte ha en mindre än L=15 O=10.[/red]

4. Vad tycker du gränsen går för hur stor penisen får va? O/L.
[red]Skulle nog bli avskräckt om den var större än L=22 O=18.[/red]

5. Om du var tvungen att välja vad skulle du välja? En lite mindre penis lr en större? Inget mellanting...
[red]Skulle nog välja en mindre kuk om jag måste välja, och hoppas på att killen i fråga har bra teknik.[/red]

6. Om du älskar killen ifråga, spelar storleken då någon roll? Även om han har den minsta lilla mask du sett?
[red]Det beror på om hans teknik...[/red] ;)
 

Sprite

Medlem
Kön
Man
1, Storlek? Längd = 19 cm omkrets har ej mätt den, men precis så man når runt med fingrarna
2, Är du nöjd över din penis? Japp
3, Vilka mått skulle du föredra?
4, Vad tror du medel ligger på? 15cm
5, Har någon tjej någon gång sagt att du har för liten/stor? Vad isf? nej, jag har min oskuld kvar :(
6, Tror du storleken spelar någon roll? Inte när man har samlag, men om man har en större så har man säkert bättre självförtroende

Sen kan jag ju tillägga att jag bara är 14 år ännu så jag har inte knullat än.
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
1: 20 L 13 O
2: Ja, kanske kunde vara något tjockare
3: 21 L 15 O
4: Nej
5: För vissa, ja. Skulle hellre ha för stor än för liten dock.

We drift deeper... Life goes on...
 

Lulekramen

Medlem
Kön
Man
Killar:

1, Storlek? Längd, omkrets ? 15 cm omkrets okänd, dock inte speciellt grov.
2, Är du nöjd över din penis? Jodå, har stort ollon. Den hade dock inte behövt vara SÅÅ mycket böjd åt vänster som den är...sen funderar jag över hur dte är att ha förhud. Jag är ju nämligen omskuren...
3, Vilka mått skulle du föredra? Något längre kanske
4, Vad tror du medel ligger på? 15-17
5, Har någon tjej någon gång sagt att du har för liten/stor? Vad isf? Nä har inte visat den för nån tjej..är homosexuell. Men ingen kille har tyckt nåt illa om den heller...
6, Tror du storleken spelar någon roll? Jo ska an ta en kuk oralt så får den gärna va lite grövre- ska an ta den analt så är det lättare hur smalare den är. Längden spelar dock ingen roll även om jag föredrar långa kukar!!!



Micke
 

SOLO

Medlem
Originally posted by sweetheart

1. Visst spelar storleken roll!
2. En lagom kuk för mig är L=18 och O=3,5-4.
3. Jag vill helst inte ha en mindre än 15/3.
4. Skulle nog bli avskräckt om den var större än 22/5.
5. Skulle nog välja en mindre kuk om jag måste välja, och hoppas på att killen i fråga har bra teknik.
6. Hoppas inte att storleken spelar roll! :)

3 cm omkrets, då är mitt lillfinger för grovt för dig. ;)

Master Bate!
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
1, Spelar storleken någon roll ?
Nej faktiskt inte, är killen gullig så fixar det sej.

2, Vad är en lagom penis för dig? Omkrets/längd.
Dom helt normala, vet inte måtten på dom, har aldrig mätt.

3, Vad tycker du gränsen går för hur liten penisen får va? O/L.
Ok, kan väll erkänna att en "för liten" är mindre skön, det skall naturligt viss kännas att han är där, men har aldrig träffat någon som "är för liten". Fast alla haft olika storlekar som jag mött.

4, Vad tycker du gränsen går för hur stor penisen får va? O/L.
Hellre en liten är en för stor.

5, Om du var tvungen att välja vad skulle du välja? En lite mindre penis lr en större? Inget mellanting ...
Om jag träffade två enäggstvillingar så skulle jag ta han med den stora förutsatt att han var "normal"

6, Om du älskar killen ifråga, spelar storleken då någon roll? Även om han har den minsta lilla mask du sett ?
Det skulle absolut inte spela någon roll.

Du har en liten va? Oroa dej inte, du kommer säkert att göra din flickvän lycklig även om hon tycker den är liten. Det finns så mycket annat man kan göra.
Jag och mitt ex var på semester förra sommaren, var i skåne en vecka, vi hade sex flera gånger varje dag, livet lekte. När vi satt i bilen hem så kom vi på att vi bara hade haft riktigt samlag vid 2 tillfällen. Man kan ha bra sex utan att behöva hänga upp sej på att den är liten, jag lovar.[red][/red]

Lina
 

SOLO

Medlem
"6, Om du älskar killen ifråga, spelar storleken då någon roll? Även om han har den minsta lilla mask du sett ?
Det skulle absolut inte spela någon roll."


YEAH RIHGT!!!!!!!!!!!!!!!!

Master Bate!
 

_Oz_

Ny medlem
Kön
Man
1, Storlek? Längd, omkrets ? längd:15 omkrets:13,5

2, Är du nöjd över din penis? skulle vilja ha lite störe

3, Vilka mått skulle du föredra? längd:18 omkrets:15

4, Vad tror du medel ligger på?ingen aning

5, Har någon tjej någon gång sagt att du har för liten/stor? Vad isf? jag har bara vart med en tjej och hon sa inget

6, Tror du storleken spelar någon roll? de är väl skönare för hon om man har en stor en jävel[red][/red][red][/red][/size=4]<font face="Andale Mono"></font id="Andale Mono">

*nafs*
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
1, Spelar storleken någon roll ?
Ja, det gör den.

2, Vad är en lagom penis för dig? Omkrets/längd.
Från 13 cm i erigerat tillstånd.

3, Vad tycker du gränsen går för hur liten penisen får va? O/L.
Ej helst under 10 cm i erigerat tillstånd.

4, Vad tycker du gränsen går för hur stor penisen får va? O/L.
Över 20 cm är lite väl stort för min del.

5, Om du var tvungen att välja vad skulle du välja? En lite mindre penis lr en större? Inget mellanting
En större då, men jag skulle ändå vilja välja ett mellanting.

6, Om du älskar killen ifråga, spelar storleken då någon roll? Även om han har den minsta lilla mask du sett ?
Nej.
 

Gurkan

Ny medlem
Kön
Man
1, Storlek? Längd, omkrets ?
18cm, 15cm

2, Är du nöjd över din penis?
Ja.

3, Vilka mått skulle du föredra?
-

4, Vad tror du medel ligger på?
15cm, 13cm

5, Har någon tjej någon gång sagt att du har för liten/stor? Vad isf?
Hade problem under tonåren med mina dåvarande partners eftersom jag behövde vara väldigt försiktig vilket kunde vara frustrerande. Först när jag var 19 och hade sex med en tjej som var 21 lyckades jag få in hela.

6, Tror du storleken spelar någon roll?
Både ja och nej (vilket klichésvar:p). En stor penis är nog för många extra tändande men är i själva verket kanske inte så praktiskt jämfört med mer begränsade storlekar och även en liten erigerad penis är (anser jag) upphetsande. Jag tror att de penisstorlekar som är så små att det inte går att uppnå tillräcklig sexuell stimulans är extremt ovanliga men då finns det ju andra metoder för att nå hela vägen.
 

Oo_emmet_oO

Ny medlem
Kön
Man
1, Storlek? Längd, omkrets ? 19cm/17cm
2, Är du nöjd över din penis? Ja
3, Vilka mått skulle du föredra? -
4, Vad tror du medel ligger på? 15cm/12-13cm
5, Har någon tjej någon gång sagt att du har för liten/stor? Vad isf? Fick höra att jag hade lite för stor..:(
6, Tror du storleken spelar någon roll? Nej det gör den inte...


//// Emmet
 

Zent

Ny medlem
Kön
Man
1, Storlek? Längd, omkrets ? L: 16-17 O:14
2, Är du nöjd över din penis? Ganska...
3, Vilka mått skulle du föredra? L:18 O:15
4, Vad tror du medel ligger på? L:15 O:13-14
5, Har någon tjej någon gång sagt att du har för liten/stor? Vad isf? Aldrig hänt
6, Tror du storleken spelar någon roll? Definitivt, men beror enbart på om man är kär eller ute efter sex tror jag. Om man är kär kvittar det nog.

-----------------------
MPMPP
(Fråga om ni vill veta)
 

LowRadiation

Ny medlem
Kön
Man
1, Storlek? Längd, omkrets ?
[red]Har faktiskt aldrig mätt riktigt.. vet inte exakt hur man ska mäta.[/red]

2, Är du nöjd över din penis?
[red]Inget jag tänker på så mycke.. ingen har klagat på den.[/red]

3, Vilka mått skulle du föredra?
[red]Duger som den är..[/red]

4, Vad tror du medel ligger på?
[red]15-17cm styv.. 8,5-10,5cm slak..[/red]

5, Har någon tjej någon gång sagt att du har för liten/stor? Vad isf?
[red]Ingen har sagt att jag varit för stor eller för liten.. för SKÖN däremot.. ;)[/red]

6, Tror du storleken spelar någon roll?
[red]Det gör den säkert.. Men testa det här.. Peta dig i näsan med pekfingret. Ta sen ett hårstrå o peta med i näsan.. Vilket kändes MEST??? :D[/red]
 

TonyTiger

Ny medlem
Kön
Man
1, Storlek? Längd, omkrets ?
L: 15. Omkretsen vet jag inte hur ni menar exakt.

2, Är du nöjd över din penis?
Jag är väldigt nöjd! Jag har lärt mig hur den funkar, speciellt hur man leker med förhuden :)

3, Vilka mått skulle du föredra?
Duger jättebra som den är, men om jag fick välja skulle den vara 17 istället för 15.

4, Vad tror du medel ligger på?
15-17cm då man har erektion.

5, Har någon tjej någon gång sagt att du har för liten/stor? Vad isf?
För 6 år sen hade jag en flickvän som sa att den var väldigt stor (för min ålder antar jag).

6, Tror du storleken spelar någon roll?
Jag tror det är en kulturell sak. Genomsnitts-storleken verkar vara olika i olika världsdelar och min teori är att tjejerna samtidigt är olika djupa i direkt relation till vad som gäller för den världsdelen.

Men jag har märkt av att iaf de flesta tjejer mest verkar bry sig om andra egenskaper än snoppstorleken, t.ex. intelligens och hur fina ögonen är, etc. :)

--

Otur i turen - varför just jag ...?
 

asdf89

Ny medlem
Kön
Man
1, längd 19 cm, bredd, 13-14 kanske
2, då den e erigerad så e ja d.
3, Bredare kanske, längden e bra
4, L:15-17 B:13-16
5, hehe, nej
6, nja... bror på hur man tycker
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
1, Storlek? Längd, omkrets ?
Den är 18cm lång. Omkretsen har jag inte mätt.

2, Är du nöjd över din penis?
Gärna lite längre skulle inte skada.

3, Vilka mått skulle du föredra?
20cm

4, Vad tror du medel ligger på?
15cm

5, Har någon tjej någon gång sagt att du har för liten/stor? Vad isf?
En tjej har sagt åt mej att sluta stöta hon i botten

6, Tror du storleken spelar någon roll?
Den borde inte ha någon betydelse men det har den


Onanera Mera
 
Toppen