Storleken - någon betydelse?

Nilsr

Aktiv medlem
Kön
Man
Tjejer: har storleken på mäns kuk någon betydelse? Och i så fall: är det länden eller tjockleken?
Om svaret är att det inte har någon betydelse, utan det är hur mannen hanterar den som är viktigt. Vilken hantering är bäst?
Självklart kan öven ni män svarar på detta. Annars finns ju en annan storlek att diskutera: har kvinnans bröststorlek över huvud taget någon betydelse och i så fall hur?
 

Nilsr

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag kan egentligen bara svarar på den andra frågan. Bröstens storlek. Jag föredrar små till medelstora tuttar. Gärna med pigga, hårda bröstvårtor. Sköna att suga på och att knåda.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag tror nog att kukstorleken har en viss betydelse, psykologiskt sett, i alla fall. Men lagom är nog bäst i långa loppet. För liten eller för stor tröttnar man kanske på. Men å andra sidan så är det inte mkt att göra åt. Man är skapt som man är...
Samma sak med brösten, fast där går det att ändra storlek om man nu får för sig det. Men varför ändra på det? Medicinskt kan jag förstå, men inte bara för utseendet. Jag själv föredrar de lite mindre till medel. B-kupa passar bra i min hand, men frun har D-kupa och jag byter inte bort henne för det...
I slutändan är det handhavandet och känslan som ska styra.
 

JossanQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, storleken har betydelse. Mycket visuellt och psykologiskt, men även känslan.
Jag har bara haft tre stycken i mig, men min kille nu har en xl mellan benen. Och av honom kommer jag på sätt jag inte trodde var möjligt. Och det är pga längden, sen klagar jag inte på grovleken heller.
 

Nilsr

Aktiv medlem
Kön
Man
Storleken har definitivt betydelse. Men en kuk kan vara både för stor och för liten. Större är inte alltid bättre.
Vad är för stort och vad är för litet? Är 20 cm för långt och 12 för kort? Tror att medel ligger runt 15 i längd. Och hur är det med tjockleken? Medel runt 3,5 i diameter?
 

LindaEP

Välbekant medlem
Vad är för stort och vad är för litet? Är 20 cm för långt och 12 för kort? Tror att medel ligger runt 15 i längd. Och hur är det med tjockleken? Medel runt 3,5 i diameter?
Vad som är lagom, för stort eller för litet varierar naturligtvis mellan olika tjejer.

För mig skiftar det från gång till gång. Bl a beror det på hur kåt jag är och var i menscykeln jag befinner mig. Har inte mätt men några som varit för långa har kommit för långt in och då gör det ont.

Grovleken brukar inte vara något problem för mig. Det är längden som kan vara problemet. Om kuken är väldigt liten kan det vara svårt att känna den såsom jag behöver. Vill känna mig fylld men inte överfylld.

Sedan beror det på den kropp kuken sitter på. Om magen är stor kan det vara svårt för killen att få in hela kuklängden. Då krävs det en längre kuk för att uppnå önskad effekt.
 

Nilsr

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad som är lagom, för stort eller för litet varierar naturligtvis mellan olika tjejer.

För mig skiftar det från gång till gång. Bl a beror det på hur kåt jag är och var i menscykeln jag befinner mig. Har inte mätt men några som varit för långa har kommit för långt in och då gör det ont.

Grovleken brukar inte vara något problem för mig. Det är längden som kan vara problemet. Om kuken är väldigt liten kan det vara svårt att känna den såsom jag behöver. Vill känna mig fylld men inte överfylld.

Sedan beror det på den kropp kuken sitter på. Om magen är stor kan det vara svårt för killen att få in hela kuklängden. Då krävs det en längre kuk för att uppnå önskad effekt.
Tack, Linda, jättebra svar. Bra kunskap att ta med mig när jag skriver.
Vore roligt att höra fler synpunkter från flera kvinnor.
 
Toppen