Ström i snoppen? /E-stim El-Stim Elmassage och liknande

poisonous

Medlem
Kön
Man
Kul med lite intresse.
Det är en riktigt skön känsla speciellt när man sprutar utan att behöva röra kuken.
Finns både billiga och dyra enheter att köpa för den som vill testa.

Går det att förklara på ett annat sätt hur det känns? Är jättenyfiken och skulle verkligen vilja prova, men är orolig att det gör ont.. Vad säger ni erfarna? Vad ska man tänka på?
 

poisonous

Medlem
Kön
Man
Ont har jag svårat att tro det gör, så som han spruta i första klippet:p

Nej det ser ju onekligen väääldigt skönt ut, men jag vet inte, får en olustig känsla av att hålla på med el i närheten av kuken. Ingen erfaren som har lite info? Hur känns det mer konkret? Är det som att dra en runk, mer eller mindre intensivt? Vill sjukt gärna testa! Nån som har tips på en apparat till nybörjare? :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ser intressant ut, gillar tanken att bara kunna slappa och kunna spruta utan behöva röra mig själv.
 

xox

Medlem
Kön
Man
Går det att förklara på ett annat sätt hur det känns? Är jättenyfiken och skulle verkligen vilja prova, men är orolig att det gör ont.. Vad säger ni erfarna? Vad ska man tänka på?
Svårt att beskriva men det är riktigt skönt.
Jag håller mest på med stereostim, då använder man ljudfiler som man spelar upp.
Finns filer som gör ont om man gillar sånt men det är inget för mig, jag har väl ett 100-tal olika som alla känns annorlunda.
Jag gillar dom som fokuserar på ollonet och då känns det ungefär som man har en väldigt stark vibrator runt ollonet som vibrerar i olika styrkor eller att någon håller ett hårt grepp runt ollonet.
 

xox

Medlem
Kön
Man
nån som har en variant som går att styra över internet?
smartstim.com är ett riktigt bra forum för er som vill läsa mer.
Där finns ett program där man kan styra varandras enheter, men jag tror man måste donera en viss summa pengar för att få tillgång till det.
 

poisonous

Medlem
Kön
Man
Svårt att beskriva men det är riktigt skönt.
Jag håller mest på med stereostim, då använder man ljudfiler som man spelar upp.
Finns filer som gör ont om man gillar sånt men det är inget för mig, jag har väl ett 100-tal olika som alla känns annorlunda.
Jag gillar dom som fokuserar på ollonet och då känns det ungefär som man har en väldigt stark vibrator runt ollonet som vibrerar i olika styrkor eller att någon håller ett hårt grepp runt ollonet.

Låter som något jag får prova!! Tittade lite snabbt på ditt klipp, jäkligt hett! ;) Tänkte dock på det som "händer" 30 sek in i klippet, gjorde det ont eller var det skönt?
 

Baronen

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Prova att köpa en Tens med paddel, men dessa är ingen höjdare då de är svårt att få bra kontakt och den ger bland en brännande känsla och skiftar väldig i effekt PGA av dålig kontakt, så tips tars gärna i mot
 
Last edited:

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Prova att köpa en Tens med paddel, men dessa är ingen höjdare då de är svårt att få bra kontakt och den ger bland en brännande känsla och skiftar väldig i effekt PGA av dålig kontakt, så tips tars gärna i mot
:D Sagt och gjort..skaffade i dag en Tens från Clas Ohlsson jag med! Hann inte testa riktigt grundligt ännu men hittade redan en inställning som kändes lovande bra...som om någon sög på ollonet riktigt intensivt och hårt...tror jag kommer gilla den här leksaken! :D
 
Last edited:

Baronen

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
:pTestat lite mer....lyckades tillverka en fungerande analsond också till apparaten! Känns otroligt skönt med stimilans samtidigt på ollenet och inne i analen. Inte sprutat ännu med estim men det rinner lite kuksaft när man håller på....

Härligt att höra att du utvecklar produkterna, släng gärna upp lite bilder och förslag hur man bygger om dessa maskinerna
 

Bankie

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag får hålla med om att det ser intressant ut med e-stim. Prylarna ser ut att va ganska dyra att kjöpa någon som har någon link till en sajt.
:):p:)
 
Toppen